سرمربی آلمانی اولین گزینه برای جانشینی سولشر در منچستر است

[ad_1]

کد پیام: 1791082/29

زمان: 15:17
1400/08/18

بازدید کنید: 1670

ادعاهای منچستر ایونینگ نیوز

در انگلیس ادعا می شود که رالف رنگنیک اولین گزینه برای هدایت منچستریونایتد در صورت اخراج اوله گونار سولشر خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد در هفته های اخیر عملکرد ضعیفی در لیگ برتر داشته و در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر اخراج احتمالی اوله گونار سولشر به گوش می رسد. اسکای اسپورت روز گذشته در گزارشی مدعی شد با وجود شکست دربی منچسترسیتی مقابل سیتی و تداوم عملکرد ضعیف شیاطین سرخ، هیچ برنامه ای برای تغییر کادر فنی منچستریونایتد در دستور کار مدیران این باشگاه قرار نگرفته و سولشر در این تیم باقی خواهد ماند. موقعیت فعلا

یونایتد در حال بررسی نامزدهای موجود برای جانشینی اوله گونار سولشر است، اما مدیران باشگاه تمایلی به اخراج سرمربی بدون برنامه احتمالی ندارند و این امر قطع رابطه با سولشر را برای آنها دشوار می کند. این بازیکن نروژی روز گذشته برای استراحتی کوتاه به همراه خانواده خود به نروژ بازگشت و اواخر این هفته به کمپ کارینگتون بازخواهد گشت تا برای بازی هفته آینده مقابل واتفورد آماده شود.

در اوج گمانه زنی ها در مورد آینده سولشر، منچستر ایونینگ نیوز مدعی شد که گزینه مورد نظر منچستریونایتد در صورت اخراج سولشر، رالف رانگنیک، مربی آلمانی است که هدایت لایپزیگ را بر عهده داشته و همچنین مدیر ورزشی سالزبورگ بوده است. او همچنین برای مدتی گزینه اصلی هدایت میلان بود اما در نهایت استفانو پیولی بر او ترجیح داده شد.

در این گزارش آمده است که اگر رنگنیک سرمربی یونایتد شود، خرید دنیس زاکاریا، نوردی موکیله، دنی اولمو و ارلینگ هالند را در اولویت قرار خواهد داد. او اولمو، هلند و موکیله را به خوبی می شناسد، فقط زکریا که در گلادباخ بازی می کند هرگز با مربی آلمانی کار نکرده است.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما