سفر تیم ملی کشتی ایران به آمریکا لغو شد

[ad_1]

علیرضا دبیر در نامهای به ریاست تیم فدراسیون ککتی آمریکا، سفر ملی ککتی آواد ایران به این ککور را به دلیل عدم قطعیت ویزا برای خود و 5 نفر دیگر لغو کرد.

به گزارش ایسنا، پس از خودداری آمریکا از صدور ویزا برای برخی از اعضای کاروان اعزامی کشتی ایران به آمریکا، تیم ملی کشتی آزاد در این کشور برای انجام دیدار دوستانه که قرار بود 23 بهمن در تگزاس برگزار شود، لغو شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران، طی نامهای به رئیس فدراسیون کشتی آمریکا، عدم امکان حضور ایران برای انجام مسابقه دوستانه ورزشی تیم به تیم با تیم کشتی آزاد این کشور را اعلام کرد.

متن ایمیل ارسالی به شرح زیر است:

جناب آقای بوریس بومگارتنر
قهرمان جهان و المپیک و رئیس فدراسیون کشتی آمریکا

بسیار متأسفم اعلام کردم که تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران بدلیل عدم اعطای روادید به 6 نفر از اعضای این تیم، عملا امکان حضور و شرکت در مسابقه دوستانه با تیم ملی آمریکا را ندارد. عدم صدور گواهی روادید از سوی مقامات کشور انجام شده است.

ناخرسندم که اعلام کرد تا این لحظه ویزای دو کشتی گیر، مربی تیم، سرپرست تیم و داوری فدراسیون و اینجانب، هیئت رئیسه فدراسیون صادر نشده و تصمیم چارهای جز اعلام لغو سفر برای اینجانب باقی نمانده است.

همچنین مایلم اعتراض خود را نسبت به برخورد غیرمحترمانه و دور از ادب برخی عوامل سرکنسولگری آمریکا در دبی با سرپرست تیم ملی کشتی ایران که آنها را حدود 5 ساعت تحت مصاحبه بازجویی قرار دادند، اعلام کردند.

شخصا مطمئن هستم که شما و ککتگیران خوب آمریکایی نقشی در این جریانات سیاسی ضد ورزشی ندارید و نمی شناسید.

علاقه مند بودم در پی دعوت محترم شما برای درکنار ورزش کردن و از همدیگر یادگرفتن که هدف این مسابقه بود، این رویداد صرفا ورزشی انجام شود. اکنون که به غیرورزشی، این امکان در آمریکا وجود ندارد، مایلم از شما و تیم ملی کشتی آمریکا دعوت کنید تا در اولین فرصت ممکن به ایران بیایید و این دیدار دوستانه در ایران انجام شود.

مطمئن می دهم که هموطنان ککتی دوست و میهماننواز من، با آغوش باز از شما می خواهید کرد.
با احترام
علیرضا دبیر
فدراسیون فدراسیون جمهوری اسلامی ایران.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما