سه ابهام در ترکیب اصلی پرسپولیس

[ad_1]

پرسپولیس در بازی ۱۶ روز قبل از شروع عجیبی داشت. سرخها در آن بازی حدود 15 دقیقه تحت فشار شدید حریف بوده اند و خوششان می آمد که در بساط فولاد گلی دریافت نکردند. در آن مسابقه یکی دو ایستگاهی باعث می شود که مدافعان پرسپولیس به حریفشان سختی بدهند، در حالی که خیلی زود انتخاب منوچهر صفروف برای بازی در ترکیب اصلی آن مسابقه اشتباه بوده است.

صفروف در آن جناح و در فاز دفاع آنقدر ضعیف بود که محمدرضا عباسی و هافبکهایی که به او نزدیک میشدند آن منطقه را محل تاخت و تازشان کردند و دو سه موقعیت جدی گل هم ایجاد کردند.

با این حساب اولین تغییری که نسبت به آن بازی در ترکیب پرسپولیس ایجاد می شود صفروف و ورود مهدی شیری خواهد بود. دیگر تغییر اجباری است چرا که میلاد سرلک یکی از رضاها و محمد شریفی است که باید بازی کند. اسدی در ترکیب اصلی بازی دوستانه با پیکان کنار کامیابینیا بازی کرد و یک ضربه کاشته دیدنی را تبدیل به کرد، اما باید دید شرایطش نسبت به مسابقه 16 روز قبل بود که در پایان پایانی به میدان آمد و فوق العاده ناآماده بود چقدر تغییر کرده است. در خط دروازه حامد لک با دو اشتباه فاجعهبار در بازی دوستانه مقابل پیکان حالا کاری کرده که یحیی گلمحمدی را به فکر فرو برده است و اگر در این مسابقه احمد گوهری در ترکیب اصلی قرار گرفت زیاد تعجب نکنید هر چند احتمال این جابهجایی زیاد نیست.

در دفاع میانی بعید است زوج سیدجلال – فرجی تغییری کند، اما برای دفاع از قهرمان شانس بازی آقایی و شجاعی برابر است و هنوز از تصمیم نهایی یحیی خبری نداریم.

در کناره های خط میانی با هواپیمایی شدن احسان پهلون احتمالا مهدی ترابی یک خط ترابی همراه با و حید امیری در پست هافبک چپ و راست فیکس بازی خواهند کرد. دلیل این احتمال هم وجود دارد که علی شجاعی در پست هافبک کناری به میدان برود و ترابی در همان خط حمله نزدیک به عبدی بازی کند.

در غیاب پهلوان، ترابی و امیری میترینند مهمترین ننده تعیین کننده در فاز حمله پرسپولیس در خط میانی باشند. غیبت پهلوان هم می‌تواند در این بازی به چشم بیاید. گل پهلوان که با یک کار انفرادی و شوتی دیدنی در مقابل پیکان، نشان از آمادگی او داشت. با این شاید شاید یحیی باید به حامد پاکدل یا حتی امید عالیشاه باشد که تازه به اسکواد تیم برگشته اند از ابتدا میدان دهد و اینطوری ابهامات را به سه مورد میرسد.

پرسپولیس با 23 بازیکن به سیرجان رفته و حتی محمد عمری و امیرمحمد یوسفی دو بازیکن جوان تیم همراه تیم هستند، اما شاید هم در لیست 20 نفره بازی امروز حاضر نباشند. دیروز سیامک نعمتی و میلاد سرلک در تمرین تیم حضور نداشت و غیبت آنها در لیست بازی امروز قطعی است، اما نسبت به مسابقه قبل از دو تیم حامد پاکدل و امید عالیشاه به لیست اضافه خواهند شد و شاید بازی کنند. با خط خوردن احتمالی امیرمحمد یوسفی و محمد عمری لیست 20 نفره یحیی برای بازی امروز جور خواهد شد. نعمتی، هنانوف و ابراهیمی سه مدافع میانی صفر روی نیمکت هستند، گوهری، شجاعی، احتمالا شریفی و به علاوه دیگر پاکدل یا عالیش نیمکتنشینان احتمالی سرخها خواهند بود.

ورزش ایران

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما