سوء استفاده روان درمانی – چگونه آن را انجام ندهیم

Psychotherapyروان درمانی روان پویشی در مورد کمک به بیمار برای درک احساسات و رفتارش است – نه لزوماً برای تغییر آن احساسات و رفتار، بلکه برای ایجاد درک عمیق تر از جایی که آنها از کجا آمده اند. اختلالات افسردگی با احساس غم و اندوه، ناامیدی و از دست دادن علاقه به فعالیت هایی که زمانی فرد از آنها لذت می برد، مشخص می شود. گروه درمانی ممکن است به عنوان رویکرد درمانی اولیه استفاده شود، یا می توان آن را همراه با درمان فردی مورد استفاده قرار داد.

تفاوت اصلی در این است که حتی اگر همه درمانگران برای تعداد بی شماری از مسائل مربوط به سلامت روان روان درمانی ارائه می دهند، یک درمانگر به طور خاص به پویایی خانواده می پردازد و درک می کند که چگونه مشکلات درون خانواده بر سلامت روانی اعضای آن تأثیر می گذارد و همچنین چگونه مشکلات فردی بر خانواده تأثیر می گذارد.. Noyes Mental Health اصطلاحی است که برای توصیف اختلالات سلامت روانی که افراد را در سطح جهان تحت تأثیر قرار می دهد، استفاده می شود.

مشاور خانواده

یک دوره روان درمانی روان پویشی لزوماً یک تلاش طولانی مدت است – معمولاً حداقل شش ماه طول می کشد. روان درمانی روان پویشی با شناخت درمانی متفاوت است زیرا به علل ریشه ای بدون تلاش برای تغییر رفتارهای آموخته شده نگاه می کند. آنتی بیوتیک ها. روان‌درمانی روان‌پویشی به سؤال پیچیده‌تر – «چرا» – می‌پردازد و به طور ضمنی تشخیص می‌دهد که درمان بیماری‌های روان‌شناختی باید به علت‌ها برگردد تا پیامدها.

یک بیماری فیزیولوژیکی معمولاً بر اساس «چه چیزی» درمان می‌شود – بنابراین عفونت باکتریایی، برای مثال، با آنتی‌بیوتیک درمان می‌شود. این اختلالات شامل اختلال شخصیت مرزی، اختلال شخصیت خودشیفته و اختلال شخصیت ضد اجتماعی است. این اختلالات عبارتند از اختلال دوقطبی I، اختلال دوقطبی II و اختلال سیکلوتایمیک. این اختلالات شامل اختلال اضطراب فراگیر، اختلال هراس، اختلال اضطراب اجتماعی و اختلال وسواس فکری-اجباری است.

مراقب کلاهبرداری درمان اختلال دو قطبی باشید

چندین اختلال رایج در سلامت روان وجود دارد که زیر چتر بهداشت روانی Noyes قرار می گیرند. زمانی که گورو را از درمانگر تشخیص می دهیم، در زمینه امن تری قرار می گیریم، اما چیز کمی در مورد سفر درونی درمان اختلال دو قطبی (حرف زدن با) ایمن است. دلیل خاصی برای افسردگی وجود ندارد.

درمان افسردگی بدون دارو

در اینجا معمول ترین راه ها و روش های درمان افسردگی و اضطراب شما آورده شده است. آنها معمولاً همراه با سایر روش های درمانی از جمله رفتار درمانی و مشاوره استفاده می شوند. اختلالات اضطرابی شایع ترین اختلالات روانی هستند که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهند. اختلالات دوقطبی اختلالات خلقی هستند که شامل دوره های شیدایی و افسردگی می شوند. افراد مبتلا به اختلالات اضطرابی نگرانی، ترس و وحشت بیش از حد و غیرمنطقی را تجربه می کنند.

Psychotherapy

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما