سوپراسپرت اولین تمام برقی فراری

[ad_1]

فرارو- شایعات در مورد اولین خودروی اسپرت تمام برقی فراری زیاد است، اما آخرین اطلاعات مربوط به یک گواهی ثبت اختراع این شرکت به بیرون درز کرده است که نشان می دهد سازنده ایتالیایی یک پلتفرم کاملا جدید در دست توسعه است که مربوط به اولین خودروی اسپرت تمام برقی است. برند است.

به گزارش فرارو، در اواسط سال گذگذته جان الکان، مدیر عامل فراری تاییدی را تایید کرد که این اولین خودروی اسپرت خالص الکتریکی خود را در سال 2025 عرضه خواهد کرد. به نظر می رسد فراری در حال پیشرفت در روند توسعه این خودرو است، زیرا این شرکت به تاگگی یک پتنت برای یک خودروی الکتریکی جدید ثبت کرده است. یک پلت فرم خودروی اسپرت، انتظار داریم زیربنای رقیب برقی آینده برای تسلا رودستر باشد. این پتنت همچنین می‌تواند از آینده این خودروی طراحی کند که می‌تواند در اختیار ما قرار گیرد.

این درخواست ثبت اختراع فراری برای کفپوش و شاسی است که فضایی برای دو باتری بسته است. یک واحد بزرگتر در عقب خودرو و یک بسته پهن و مستحکم در زیر محفظه سرنشین شده است و به گونه ای ککل گرفته است که فضای کافی برای سرنشینان باقی بماند باقی بماند. هر دو باتری به قسمت کف مخصوص خود متصل می شود که از شاسی اصلی خودرو جدا می شود و از زیر به خودرو متصل می شود. شکل نمونه اولیه در طرح های ثبت اختراع فراری همچنین نشان می دهد که اولین مدل تمام الکتریکی این برند، از زبان طراحی خودروهای موتور احتراقی آن خیلی دور شد. بسته و موتورهای الکتریکی در عقب خودرو قرار میگیرند و فضایی را که فضایی را که معمولا برای موتور احتراقی و گیربکس اختصاص داده می شود، اغغال می کنند.

طرح های پیش از ثبت اختراع فراری نشان می دهد که این پلت فرم جدید با در نظر گرفتن راه های کاملاً الکتریکی طراحی شده است، این شرکت میگوید که فضای کافی را در معماری پیشنهادی برای یک خودروی اسپرت هیبریدی با موتور احتراقی که بر اساس همان پایه ها ساخته شده است، است. باقی گذاشته شده است. این امکان وجود دارد که به زودی بتوانیم یک مدل هیبریدی دیگر از فراری را در اواسط دهه گذشته ببینیم، دقیقاً در همان زمان که این شرکت اولین خودروی برقی خود را عرضه می کند.

فراری میگوید که فضای کافی هم در جلو و هم در عقب پلت فرم برای قرار دادن یک موتور احتراقی وجود دارد. اما، با قضاوت بر اساس این تصاویر، این پلت فرم دارای یک قسمت جلویی مشابه با F8 Tributo و 296 GTB خواهد بود، که به این معنی است که فضای کافی برای یک موتور بنزینی در جلوی وجود نخواهد داشت. با این حال، اگر فراری یک موتورراقی را در این پلت فرم پیشنهادی قرار دهد، احتمالا در پشت محفظه سرنشینان قرار خواهد گرفت و فضای محدودی در جلو برای قرار دادن یک موتور الکتریکی استفاده می شود.

مدلهای هیبریدی لافراری، GTB 296 و مدل SF90 محصولاتی هستند که با عنوان خودروهای هیبریدی به دنیای پرتحرک خودروهای اسپرت رونمایی شدند. درباره ساخت خودروهای برقی، جان الکان از همکاری با برندهای فعال در این حوزه خبر می دهد و در این باره گفته است، ما معتقدیم در صنعت خودروسازی همکاری با برندهای فعال و ایجاد برنامه های مشترک با آنها، بازخوردهای مثبتی برای ما به وجود خواهد آورد. هنوز هیچ اطلاعاتی از خودرو تمام برقی فراری فاش نشده است، اما پیش بینی می شود در رده خودروهای سوپر اسپرت قرار بگیرید و شباهت بسیار زیادی به مازراتی MC20 خواهد داشت.

سوپراسپرت اولین تمام برقی فراری

سوپراسپرت اولین تمام برقی فراری

سوپراسپرت اولین تمام برقی فراری

سوپراسپرت اولین تمام برقی فراری

منبع: autoexpress

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما