شرمِ مضرِ زنانه؛ سوادِ جنسی، خیلی هم واجب

[ad_1]

برترین ها: یکی از مشکلات در رابطه جنسی بین زوجین، احساس شرم و خجالت خانم هاست خجالت ککیدن در رابطه زناشویی با توجه به فرهنگ سنتی ایران برای زنان امری طبیعی می باشد. این شرم در اوایل ازدواج تا حدی طبیعیست اما اگر بعد از گذشت زمان از ازدواج این حس قطع نشده باشد، باید بهدنبال دلیل و حل مککل بود. در برخی از خانواده ها حتی آنچنان درباره رابطه جنسی گارد منفی وجود دارد که دختران حتی در زمان ازدواج از رابطه جنسی نه تنها احساس خجالت می کنند بلکه احساس می کنند به گناه آلوده شده اند.

خجالت خانم‌ها

با وجود رابطه جنسی در زندگی زناشویی و تأثیری که بر روابط زوجین دارد، خجالت کناره گیری از رابطه جنسی می تواند آسیب های زیادی به زندگی زناشویی وارد کند. در طی تحقیقات انجام شده، زنان معمولاً به اندازه‌ای هستند که به ظاهر و اندام خود توجه می‌کنند و حساس هستند، حساس هستند و به لذت بردن و فعال بودن زنان در رابطه توجه دارند. این خجالت و حس گناه می تواند در طول زندگی مشترک و طولانی مدت به سردی و بی میلی جنسی برای مردان تبدیل شود. در صورت انجام نشدن این موضوع، بهمرور زمان مککلات زیادی در روابط زناشویی پیش خواهد آمد. امروز در این مطلب، قصد داریم به این موضوع احساس شرم خانمها درم خانمها در رابطه جنسی بپردازیم. با ما همراه باشید.

شرم در رابطه جنسی احساس

در مانند ایران، زنان را به داشتن حجب و حیا می‌کنند. در این فرهنگ زنان از داشتن رابطه شریک جنسی یا صحبت کردن درباره آنم د. این فکر در آنها ککل می شود که راحت بودن در رابطه جنسی در تضاد با حیای زنانه است. در واقع به نوعی ورزش را برای زن ندانسته و آن را می داند. تبعیض جنسیتی که از طرف فرهنگ بر زنان جامعه اعمال می شود آن ها را با نوعی نابرابری در رابطه رو به رو می کند.

خجالت خانم‌ها

رابطه زنان با همسر خود خجالت می‌کشند. حتی برخی از آنها می‌توانند در تاریکی نسبت داشته باشند. شرم و خجالت زنان در رابطه جنسی می‌توان گذرا یا دائمی باشد. این شرم باعث می‌شود زوجین از رابطه جنسی خود لذت کامل نبرند. در واقع این زنان نمی‌توانند خود خواسته‌ها را بیان کنند و انگار چیزی مانع آنها می‌شود که در نهایت به عدم رضایت زناشویی می‌شود. تداوم این روند، رابطه زناشویی راشویی را به یک سناریوی تکراری و یکنواخت تبووگدردردردرادراغنیکییک. همچنین خجالت ککیدن از رابطه جنسی می تواند مانع از بردن هر دو طرف و کاهش میزان جنسی شود.

این خجالت امکان پذیر است که در ادامه به آنها پرداخته شود:

۱. عوامل فرهنگی

همان گونه ای که در جامعه مذهبی و اسلامی، دختران و پسران از داشتن رابطه جنسی تا ازدواج قبل از ازدواج منع شده اند و این دیدگاه که بر رابطه جنسی امری گناه آلود و منافات دار با نجابت است، برای پسران و مخصوصا دختران کاملا تفهیم شده است. اما دلیل به دلیل آموزش ناکافی خانواده ها و صحبت نکردن مادر با دختر، حتی از ازدواج هم دختران همیشه این احساس گناه را می کند و همین باعث می شود احساس راحتی و لذت را در رابطه بعد از جنسی نداشته باشید.

شرمِ مضرِ زنانه؛  سوادِ جنسی، خیلی هم واجب

۲. ترس از بارداری

عدم آگاهی از روش های بارداری و بیوه های جلوگیری از بارداری یکی دیگر از یکی از مواردی است که زنان در رابطه جنسی با همسر خود احساس راحتی نمی کنند و احساس راحتی نمی کنند. عدم توانایی در بیان این موضوع و نگرانی دائمی از باردار شدن مخصوصاً در شرایطی که زن آمادگی ندارد باعث بروز واکنش های منفی در وی می شود.

۳. عدم اعتماد به نفس

نگرانی شدید از ارزیابی منفی توسط همسر ناشی از عدم اعتماد به نفس در برخی از زنان می شود. چرا که تصور می کنم برای داشتن یک رابطه جنسی موفق باید بدنی زیبا داشته باشد آن را که کلید داشتن یک رابطه خوب پذیرفتن بدن خود همان گونه که هست، دارد. در واقع تصویری زنان از بدن خود دارند در حالی که به د،شتن رابطه ۪اردیر زنان مبتلا به اختلال بدککلی بدن، با نگاه منفی به بدن خود ایرادهای غیر واقعی را در ذهنشان پرورش می دهند.

۴. درباره قضاوت شدن

این موضوع نیز از شاخه های تفکرات منفی است که از دختران با آن رشد کرده است. این زنان با ترس از این که اعمال و رفتار آنها باعث ایجاد سوء تفاهم در ذهن همسرشان شود نگران بوده و از رفتارهای جنسی خجالت میککند بوده است. به عبارتی خانمها میترسند که راحت بودن با شوهر و بیان فانتزیهای جنسی خود باعث شود که مورد قضاوت منفی از طرف شوهر خود قرار گیرند. و یا این که نسبت به گذشته آن ها مشکوک شوند.

۵. آسیب

اختلالات روحی و روانی از دیگر مواردی است که می تواند باعث رفتار زنان با خجالت و اضطراب از خود نشان دهنده شود. فاکتور یکی از شایعترین اختلالات روانی باعث می شود که زنان در رابطه جنسی و سرد مزاجی آنها دچار مشکل نشوند.

خجالت خانم‌ها

راه کارهای مناسب برای غلبه بر خجالت

بفهمید دلیل خجالتتان چیست

اولین قدم برای رفع این مشکل این است که شما بپرسید دلیل خجالتس؟کس اگر بتوان دلیل خجالت را پیدا کرد، قدم مهمی برداشته می شود. در این صورت می‌توانید اقدام به حل مشکل خود کنید.

نواقص را رفع کنید

اگر بابت یک یا چند ایراد بزرگی که به بدن خود میگیرید احساس خجالت در رابطه جنسی دارید سعی می کنید تا این ایرادات را رفع کنید. چاقی، افتادگی اندامها و. با تمرینات مناسب ورزشی قابل رفع هستند و می توانم آنها را به مناسبت رفع کنند تا از هم خوردن زندگی مشترک بابت این مسئله جلوگیری شود.

احساس نیازتان را به صورت غیر مستقیم بیان کنید

خجالت کشیدن از رابطه باعث می شود که زن هیچ وقت شروع کننده راباشدطه. این موضوع نه برای مرد و نه حتی زن خوشایند است. زنی که نیاز دارد، اما خجالت می‌کشد، تحت فشار روحی و ۱وان‌ و روان د. اگر نمی توانید به طور مستقیم به همسرتان بدهید که به رابطه جنسی نیاز دارید، از لباس های محرک، تزئین فضا، آرایش کردن و قرار دادن گل و شمع در اتاق خواب استفاده کنید.

از اشاره کردن به جای صحبت کردن استفاده کنید

به صحبت کردن در حین رابطه جنسی برای آنها سخت است پیشنهاد می کنیم تا زمانی که از چیزی در رابطه لذت میبرند یا از آن خوششان نمیآید با اشاره به آن را به همسر خود بفهمانند تا هم احساس بهتری را در رابطه جنسی خود تجربه کنند. هم فشار کمتری را بابت خجالت کشیدن متحمل می شوند. برای مثال می‌توانید در حینی رابطه دست همسرتان را به سمتی ببرید ۩ه دودسر ددسر

روشن کردن اتاق

مردان دوست دارند از نظر بصری حرکت می کنند و در رابطه جنسی فضای ش ششش. در حالی که این مشکل برای کسی که خجالت ککیدن از رابطه جنسی است، بسیار سخت است. لازم نیست در همان گام اول تمام چراغ‌ها را روشن کنید. می توانید از وسایلی مانند شمع، چراغ خواب یا نور موباب یا نور موبایل برای تامین نور در اتاق استفاده کنید. با آرامش بیشتر، نور اتاق را بیشتر کنید.

خجالت خانم‌ها

جلوی صدای ناشی از لذت را نگیرید

اگر هنگام انجام رابطه صدایی برگرفته از لذت جنسی از شما شنیده می شود این یک امر طبیعی است، پس جلوی آن را نگیرید. با این صداها می‌توانید لذت ببرید را به همسرتان نشان دهید. همچنین به آن می‌فهمانید از کدام رفتار جنسی بیشتر لذت می‌برید. صمیمیت جنسی در از بین بردن خجالت مهم است. هر چه صمیمی تر باشد، خجالت از رابطه کمتر می شود. بنابراین بهتر است میزان صمیمت و نزدیکی عاطفی خود با همسرتان را مورد بررسی قرار دهید.

بیان کنید که خجالت میکشید

برخی از مردان متوجه خجالت همسر خود نمی شوند و عدم راحتی زنان را بابت عدم تعادل وی به نسبت جنسی میدانند. در حالی که زن بیاس می کند که احساس خجالت می کند همسر وی با ملاطفت و ظرافت بیشتر به معاشقه با او میپردازد.

احساس راحتی با بدن خود

ناشناخته بودن بدن باعث می شود که زنان خود را ندانند از چه چیزی لذت میبرند و نقاط حساس بدنشان ککاست. با استفاده از آیینه بدنتان، اندامهای جنسی و نقاط حساس را ببینید تا برایتان عادی شود. با استفاده از مکان های حرکتی بدنتان را بشناسید تا در رابطه جنسی احساس راحتی کنید و لمستان را برایتان عادی کنید. در زمان تنهایی جملات جنسی را به زبان بیاورید تا از بیان آن‌ها احسجونکاس خ.

از راهنمایی یک مشاور استفاده کنید

خجالت خانم‌ها

استفاده از یک متخصص در زمانی که فرد احساس می کند خجالت بیش از حد نسبت به رابطه اسیب می تواند می تواند مناسب باشد. در بسیاری از کلینیکهای روانشناسی بنا بر احساس راحتی فرد از مشاوران خانم و مشاوران آقا استفاده می شود تا افراد با آرامش و راحتی با مشاوران خود صحبت کنند.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما