«صادق عباسی شاهکوه» به عنوان رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات منصوب شد

[ad_1]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی صادق عباسی شاهکوه را به عنوان سرپرست سازمان نظارت بر صداوسیما منصوب کرد. مصطفی اشرف نیز به عنوان مشاور وزیر و سرپرست این وزارتخانه منصوب شده است.

عیسی زارع پور در این قضاوت ها از تعهد آقایان حسین فلاح جوشقانی و تحسن عادلی در مدت تصدی ریاست سازمان تنظیم مقررات و وزارتخانه قدردانی کرد.

عباسی شاهکوه دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف است. «مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت»، «معاون بررسی‌های فنی و تأییدیه‌های سازمان نظارت بر صداوسیما»، «مسائل فنی و بین‌الملل سازمان نظارت بر صداوسیما»، «رئیس دانشکده علوم پست و مخابرات» و «رئیس پژوهشگاه فناوری ارتباطات» یکی از مهمترین سوابق و وظایف وی در بیش از 28 سال فعالیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

اشرف همچنین دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علامه طباطبایی است. وی بیش از 14 سال تجربه در سطوح مختلف تخصصی و مدیریتی دارد. «مدیر کل دفتر حراست و تحقیقات و توسعه مرکز آمار و فناوری اطلاعات دادگستری»، «معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و رهبری» و «معاون اطلاع رسانی» حفاظت از فناوری وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی» از وظایف مهم پیشین وی است.

ارتقای کیفیت اینترنت را می توان یکی از وظایف اصلی رئیس جدید رگولاتوری دانست. موضوعی که در یکی دو ماه اخیر در فضای مجازی با اعتراض مواجه شده است. در همین راستا، اخیراً وزیر ارتباطات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را به همراه شرکت زیرساخت مأمور کرد تا گزارش‌های مردمی را به دقت بررسی کند، راهکارهایی برای رفع سریع مشکلات ارتباطی و اطلاع‌رسانی مردم از اقدامات اجرایی ارائه کند.

اگرچه معاون وزیر پست، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بهبود کیفیت شاخص های کیفیت اینترنت کشور دو روز پیش خبر داده بود، اما در عمل این بهبود چندان محسوس به نظر نمی رسد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما