عرضه گوشی‌های Realme 9 Pro Plus با قابلیت تغییر رنگ قاب

[ad_1]

فرارو- تصاویر جدید از گوشی realme 9 PLUS منتشر شده است که قابلیت تغییر رنگ قاب این دستگاه را به نمایش می گذارد.

به گزارش فرارو، شرکت ریلمی هفته آینده از سری Realme 9 رونمایی خواهد کرد و پیش از عرضه آنها، مطالب زیادی درباره این گوشی ها در فضای مجازی ظاهر شده است. در گزارش های قبلی قیمت گذاری احتمالی این گوشی های هوشمند منتشر شد و اکنون تصاویری از آنها منتشر شده است.

Realme 9 Pro Plus منتشر شده است. این تصاویر از طرف Realme India افشا شده است. طلوع آفتاب طلوع آفتاب پنل پشتی دستگاه رنگ بازتاب‌دهنده دارد و مجهز به دوربین دوربین سه‌ست. جالب اینجاست که رنگ قاب پشتی گوشی در زیر نور خورشید تغییر می کند.

سیستمی که در رندری های قبلی نیز مشاهده می شود، این دستگاه دارای دو لنز است که به عمودی، بالا و پایین محل، قرار گرفته است. سنسور سوم هم در سمت راست آن‌ها قرار دارد. این دستگاه همچنین یک فلش LED نیز دارد. اگر به عکسها دقت کنیم، متوجه میشویم که از این سه دوربین، یک لنز 50 مگاپیکسلی است که از قابلیت تثبیت نوری تصویر (OIS) پپتیبانی می کند. مشخص است که این لنز، دوربین اصلی این دستگاه خواهد بود.

عرضه گوشی‌های Realme 9 Pro Plus با قابلیت تغییر رنگ قاب// آماده انتشار
به غیر از مطالب گفته شده، به لطفی که در وب سایت های گواهی گواهی ذکر شده و شایعاتی که درباره دستگاه منتشر شده است، از مشخصات این اطلاعات گوشی موجود است. گوشی هوشمند Realme 9 PLUS مجهز به صفحه نمایش 6.43 اینچی FHD + Amoled با نرخ تازه سازی 90 هرتز خواهد بود. این دستگاه در پنل جلویی یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. در پنل پپتی نیز یک سیستم دوربین سهگانه شامل لنزهای 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی قرار دارد.
این دستگاه به شه Dimensity 920 مجهز شده است که با حداکثر 8 حافظه رم و 256 حافظه حافظه داخلی جفت می شود. گوشی realme 9 per plus باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد که از فناوری شارژ سریع 65 واتی پپتیبانی می کند. برای امنیت امنیت نیز، این دستگاه با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر عشگر عشڶـد.

عرضه گوشی‌های Realme 9 Pro Plus با قابلیت تغییر رنگ قاب// آماده انتشار

عرضه گوشی‌های Realme 9 Pro Plus با قابلیت تغییر رنگ قاب// آماده انتشار

منبع: gizmochina

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما