(عکس) هندهای جنجالی در سیرجان؛ داوری به نفع یا ضرر پرسپولیس بود؟

[ad_1]

گل‌گهر و پرسپولیس در بازی برگشت این فصل هم مثل بازی رفت، به تساوی رۆ-سی رس۱. این بار پرسپولیس، با گل جنجالی حامد پاکدل جلو افتاد و حامد لک، با اشتباهش گل مساوی را تقدیم حریف کرد. چهره اول این مسابقه، اما بدون تردید، محمدحسین ترابیان داور مسابقه بود. سوت نزدنهای ترابیان در تند صحنه، باعث اعتراض دو تیم شد، اما اعلام نکردند دو هند در محوطه جریمه، مهم تصمیمات او را میشد.

گل مارادونایی

اشتباه اول ترابیان در سیرجان، روی گل اول پرسپولیس بود. صحنه‌های که حامد پاکدل، روی سانتر رامین رضاییان با دست به توپ ضربه زد. پاکدل ابتدا قصد داشت در این صحنه با سر به سمت دروازه حریف ضربه بزند، اما پس از عبور از توپ از سر او، از دستش کمک گرفت. ترابیان و کمکهایش، متوجه نشدند پاکدل در این صحنه، از دستش برای باز کردن دروازه حریف استفاده کرده است.

(عکس) هندهای جنجالی در سیرجان؛  داوری به نفع یا ضرر پرسپولیس بود؟

یحیی گلمحمدی سرمربی پرسپولیس، در پایان بازی اعتقادی به هند بودن گل تیمش نداشت: «گل ما اصلا به هیچ عنوان هندی نبود هیچ عنوان هندی نبود. صحنه را خود من و بچه های آنالیز دیدیم. طبق قانون حتی اگر به دستش هم خورده باشد به قسمت بالا خورده و اگر به بالای کتف اصابت هم کرده باشد، هند نیست. حتما دوستان قانون را مطالعه کنند. امروز به قدری جو داوری را خراب کردند که بازی از دست داور خارج شد. به هیچ وجه هند نبود.»

بر خلاف نظر گلمحمدی اما، همه داوری مثل نوید مظفری، حسین عسگری، حیدر سلیمانی، هادی دزفولی و ابراهیم میرزابیگی گل پرسپولیس را مردود میدانند. همین صحنه، جنجال زیادی در همان دقایق ابتدایی مسابقه ایجاد کرد.

پنالتی سوخته

دقیقه ۷۴ مسابقه اما، دست امین قاسمی‌نژاد برای داور دردسرساز شد. قاسمی‌نژاد برای دور کردن توپ، از دستش کمک گرفت. عمدی بودن در این صحنه، مشخص نیست، اما دست باز قاسمینژاد، می توانم، می توانم باعث گرفتن یک پنالتی برای پرسپولیس شود.

(عکس) هندهای جنجالی در سیرجان؛  داوری به نفع یا ضرر پرسپولیس بود؟

در این صحنه هم داوری داوری مثل مظفری و عسگری، اعتقاد به تصمیم اشتباه داور است. از نظر آنها، باز بودن دست قاسمینژاد باعث می شود این صحنه یک پنالتی برای پرسپولیس باشد. پنالتی که داور نگرفت و پرسپولیس، گل دوم را زد. ندیدن یک هند به نفع پرسپولیس و ندیدن هندی دیگر به ضرر این تیم، تا مدتها می تواند یکی از حاشیه های بزرگ این فصل باشد.

فوتبال ۳۶۰

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما