فریبا: بردن تیم های قلعه نویی کار ساده ای نیست

[ad_1]

ورزش سه: پیشکسوت استقلال می گوید بازی گل گهر مقابل استقلال برخلاف پیش بینی او یک بازی جذاب و دیدنی بود.

استقلال در آخرین بازی مقابل گل گهر سیرجان در ورزشگاه خانگی این تیم دو بر یک پیش افتاد و برای دومین بار در این فصل به صدر جدول لیگ برتر رسید. بهتاش فریبا، ملی پوش سابق گفت: بازی در مجموع بسیار دیدنی بود. همان روز صبح در رادیو پیشگویی کردم که این بازی قرار نیست خوب پیش برود، اما برخلاف آنچه که گفتم، بازی جالبی دیدیم. البته در پایان این گفتگو گفتم امیدوارم پیش بینی من اشتباه بوده باشد.»

وی افزود: در این بازی همه چیز دیده شد. از تغییرات تاکتیکی گرفته تا تعویض های انجام شده و مهمتر از همه تنشی که این مبارزه نفس گیر را شکل داد. اگر وریا پنالتی دوم را تبدیل به گل می کرد، شاید استقلال در ادامه بازی می توانست با سرعت برتری با حمله به دروازه گهر، گل های بیشتری به ثمر برساند. البته امروز شاهد یک قانون بسیار خوب و خوب بودیم. او علاوه بر کار دفاعی و عقب نشینی، یک گل هم زد، فقط به این دلیل که گل گهر فشار بسیار خوبی از سمت راست وارد می کند. او تا زمانی که می توانست یکی از بازیکنان پیشرو در زمین بود و از اینکه او گلزنی کرد خوشحال شدم.

مهاجم و هافبک سابق استقلال همچنین با تمجید از بازی ارسلان مطهری گفت: «در مورد ارسلان باید انصاف داشته باشم که او از یک بازیکن فراتر می رود.» اگر دقت کنید می بینید که او 7 یا 8 توپ از تیم حریف دارد. که برای یک مهاجم بسیار ارزشمند است.”

وی افزود: در نیمه اول می توان گفت که بازی در دستان استقلالی ها بود و می توانستند از هر دو طرف به خصوص از سمت راست به گل گهر فشار بیاورند اما در نیمه دوم طبیعی بود که گل می زدی. با دو گل حریف برای جبران شکست جلو آمد و این در همه دنیا طبیعی است.اینکه در نیمه دوم چند روز اخیر از استقلال شنیده بودیم درست نیست.استقلال در نیمه دوم حتی توانست تعداد بازیکنان را افزایش دهد. گل های چند برابری اگر ارسلان توپ را از زاویه بسته شوت نمی کرد و وریا را نمی دید اوضاع کاملا فرق می کرد یا پاسی که وریا به لیدر داد دقیق تر به توپ می خورد. فراموش نکنیم که حریف تیم هم تیم امیر قلعه نویی است و به راحتی نمی توان تیم ها را برد او می داند که از بازی چه می خواهد.”

بهتاش فریبا در مورد مهدی پور و نقش او گفت: مهدی پور در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد اما در نیمه دوم به دلیل اینکه گل گهر مستقیم بازی می کرد عملا نقشش کم شد و تمرکزش بیشتر شد. دفاع “در کنار او، ما یک بازی خوب رضاوند را دیده ایم و در مورد ریگی باید بگویم که او معمولا خوب است مگر اینکه اشتباه کند.”

پیشکسوت سرشناس استقلال که آشنایی زیادی با شرایط تیم سابقش دارد در ادامه صحبت هایش گفت: اگر به موقع بدنسازی را انجام ندهی در دقایق آخر گرفتار می شوی. باید در نظر داشته باشید که اگر مهدی قائدی یا مسعود ریگی خسته نمی شدند و در بازی می ماندند، در دقایق پایانی شرایط به این شکل نبود.

وی در خصوص اشتباه آشکار سه مدافع استقلال در دقیقه 95 گفت: رشید مظاهری حرفی برای گفتن نگذاشت و بی سابقه عمل کرد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما