قلیچ: مجیدی 10 میلیون منصوریان را تا آه او دامنش را نگیرد

[ad_1]

وحید قلیچ دروازهبان اسبق پرسپولیس گفت: حامد لک فرصت خیلی خوبی در پیش دارد تا ضمن جبران اشتباهات اخیر، بار دیگر ارزشهایش را به همه هواداران باشگاه بزرگ اثبات کند.

به گزارش خبر ورزشی، وحید قلیچ دروازهبان و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتوگویی، درباره اتفاقات اخیر در هفته بیست و در حاشیه بازی پرسپولیس در مقابل نفت مسجد سلیمان، همچنین موضوع دلخوری دو استقلالی قدیمی و دروازهبانی حامد لک در دربی 98، اظهاراتی را مطرح کرد. :

پرسپولیس با برد به دربی رسید. شرایط تیم را چگونه ارزیابی کنید؟

به نظرم تیم بعد از آن کاست غیرمنتظره در آبادان، یک برد خوب در مسجد سلیمان به دست آورد. این خیلی سخت است که دو هفته قبل از دربی شما دو بار عازم خوزستان شوید. آنهایی که فوتبال بازی کرده اند می‌دانند چه می‌گویم. دوبار مسافرت به خوزستان، وضعیت بدنی تیم را دچار مککل می کند ولی بچه های باغیرت پرسپولیس را ثابت کردند از هیچ تلاشی برای قهرمان شدن غافل نمی شوند.

خیلی‌ها می‌گویند با توجه به دربی، پرسپولیس برای این دازی رستر

اصلاً این طور نیست! تیمی که همیشه مقابل پرسپولیس بیشتر از همه استرس دارد استقلال است. هر تیمی جلوی پرسپولیس به میدان میآید ابهت پرسپولیس آن تیم را میگیرد اما از همه بیشتر استقلالیها هستند که وقتی جلوی پرسپولیس بازی میکنند دست و پایشان میلرزد. این حرفها را همان کسانی میزنند که طرفدار استقلالند و میخواهند تصور کنند پرسپولیس را به حاشیه ببرند.

پیش بینی شما از این مسابقه چیست؟

ما در این چند هفته در همان نیمه اول کار حریف را تمام حریف را تمام کرده ایم و این بار هم میرویم تا هم میرویم تا سریع به گل برسیم. استقلال این فصل خوش شانس بوده است که تا اینجا نتایجی کسب کند که بالاتر از پرسپولیس بایستد. ولی چرا که از مدتها پیش گفتم اینها موقتی است و در همین شرایط شرایط تغییر پیدا می کند.

چطور؟

برای اینکه این استقلال با این شانس که کافی است یک بار دیگر باشد. یک شکست نسخه استقلال را می‌پیچد. شکستی که فقط از گل محمدی و شاگردانش برمی‌آید.

بازی چند می‌شود و فکر می‌کنید چه بازیکنانی برای پرسپولیس گل دزنن

بازی که با دو گل به سود پرسپولیس تمام می شود و انشالله وحید انشالله وحید امیری گل برتری را میزند. فوتبالیست بااخلاقی که استقلالی ها در این مدت به شدت در حقش بی معرفتی و او را اذیت کردند و با موضوعات مختلف خواستند ولیش را از بین ببرند خم به ابرو نیاورد و با قدرت در خدمت پرسپولیس بود و با جان و دل بازی کرد. . وحید یک بازیکن بزرگ در تیم ملی است ولی در این یک ماه خیلی ها خواستند تمرککش را از بین ببرند. او حتما به استقلال گل می‌زند. مطمئنم!

چرا گفتید مربی استقلال خاص است؟

برای اتفاقات آخر بازی استقلال با صنعت نفت را شنیدم که مجیدی موقع خروج از زمین باعث دلخوری منصوریان شد و او هم گفته بابت خانه دار شدن مجیدی در تهران 10 میلیون چک به حاجی فتح الله زاده بود. برای همین به مجیدی یک توصیه می‌کنم.

چه توصیه ای؟

برای اینکه ناله و نفرین منصوریان پت سرش نباشد و آهش دامنش را نگیرد بیاید و 10 میلیون او را به شما بدهد تا هم منصوریان خوشحال شود و هم تیمش ناجور نبازد. چون به هر حال تو (مجیدی) که در این دربی ببر نیستی…! لااقل یک کار درست در این فاصله انجام بده…

درباره دروازه‌بان تیم پرسپولیس در بازی با استقلال چه صحبتی دارید؟ شما بعد از بازی با صنعت نفت به شدت حامد لک بودید؟

برای ما مهم ترین پیروزی در دربی است. این که حامد لک درون دروازه بایستد یا گوهری فرقی نمی‌کند. البته که حامد لک بازیکن باتجربه است و یک فرصت خوب پیش روی اوست تا ضمن جبران اشتباهاتش در مقابل سیرجان و صنعت نفت آبادان بردیگر گلامش را به طرفداران پرسپولیس ثابت کند. من حامد را می‌شناسم. او بچه خوبی است و مطمئناً اگر در دربی به برود با تمام وجود از دروازه مراقبت مراقبت می کند.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما