قیمت حلزون های عجیب خانگی

[ad_1]

فرارو- حلزونها به چندین فراوانی شان در طبیعت قیمت طندانی ندارند و بیشتر برای حوزه پپککی و زیبایی مورد استفاده قرار میگیرند. اما بررسی آگهی های منتشر شده در پلتفرم های خرید و فروش آنلاین نشان می دهد که برخی از حلزون ها با قیمت های چند میلیونی هم مصرف می کنند، اما مصرف آنها پزشکی و زیبایی نیست و در واقع حیوان خانگی هستند. قیمت این حلزونها به 5 تا 6 میلیون تومان هم میرسد.

به گزارش فرارو، حلزون هایی که بیشتر برای جنبه پپککی و زیبایی استفاده می شوند، قیمت شان از 3 هزار تومان شروع می شود و در نهایت به حدود دویست هزار تومان می رسد. طبق بررسی‌ها بیشتر این حلزون‌ها از گونه آچاتینا، اسکارگو و فولیدت هست هسا هسا.

یک آگهی دهنده که در عبدالله آباد تهران سکونت دارد، برای فروش 20 عدد حلزون تخم ریز و درشت آچاتینا و فولیکا، قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان را پیشنهاد می کند. او گفته که 4 عدد حلزون اچاتینا فولیکا تخم مرز و 6 عدد حلزون 6 سانتی متر و 10 عدد حلزون بچه به همراه غذای مکمل و جا همگی باهم یک میلیون و هفتصد هزار به فروش میرسد.

، برای فروش یک مجموعه حلزون شامل 22 عدد حلزون آچاتینو مولد و پیش مولد فروشنده دیگری که آگهی خود را در میدان حر تهران منتشر کرده است، 6 عدد حلزون اسکارگو مولد وتعدادی لارو، مبلغ 4 میلیون تومان و 900 هزار را تعیین کرده است.

یک تهیه کننده حلزون طبی هم که ساکن شهر اصفهان است، توضیحات بیشتری برای فروش حلزون های خود ارائه شده است. او گفته است که شش عدد حلزون آچاتینا به طول های 8 و 9 و 10 سانتی متر که مولد هستند و هر چند ماه یکبار تخم ریزی می کنند را به قیمت هر عدد 85 هزار تومان به فروش میرسانند.

او گفته است که اگر هر شش حلزون را بخرید تخفیف داده می شود و یک بسته پودر خوراکی و یک پودر ضد عفونی کننده مناسب حلزون تراپی هم رایگان ارسال می کند. این آگهی می گوید که برای خریدار یک متن آموزش حلزون تراپی فرستا،ه مـ.شی

این آگهی دهنده بعد از خواص خواص حلزون جئیاتی در متن منتشر شده تا توجه آگهی ها را بیشتر جلب کند. او نوشته است که حلزونهاات پوستی را کم می‌کند. باعث بهبود تیرگی، کدورت و لکه های پوست می شود. نوسازی سلول های پوستی را می دهد. سلول‌های آسیب دیده پوست را حل می‌کند و باعث ایجاد سلول‌های جدید می‌شود. در حقیقت کلاژن حلزون باعث ایجاد پوست می شود. جای جوش و زخم‌های پوستی و ترک‌های پوستی را کم می‌کند.

قیمت های عجیب برای حلزون های خانگی

حلزونهایی که حیوانات خانگی هستند!

گونه دیگری از حلزونها در میان آگهی های خرید و فروش وجود داروش که تحت عنوان حلزون آفریقایی پیکر مولد بزرگ آلبینو فروخته می شوند. جالب است بدانید که بیشتر آگهی دهندگان اعلام کرده اند که این حلزونها مصرف پپککی و زیبایی ندارند و بیشتر به عنوان حیوان خانگی و فروش می شوند.

یک آگهی که تحت عنوان فروش «جفت حلزون آفریقایی پیکر مولد بزرگ آلبینو با هم» منتشر شده است. در توضیح آگهی خود گفته است: به عنوان حیوان خونگی نگه می دارم، تخم هم می گذارند سن شان حدودا 1 ساله است. آن یکی که لاک اش کرم هست حدودا ۱۲ سانت و اون یکی حدودا ۱۰ سانت هست. بزرگ شده اند. جای کافی ندارم. میخواهم بچه های آن ها را نگه دارم. با پودر کلسیم و اسفناج هم برای تامین کننده و کلسیم تغذیه می شود.

یک آگهی دهنده که سکن شهرری در استان تهران است و برای فروش حلزون آفریقایی غول پیکر خود آگهی منتشر کرده است، او قیمتی برای حلزون اعلام نکرده و تنها گفته است که جای کافی برای نگهداری آنها ندارد.

با او وارد گفتگو می‌شوم. می‌پرسم که این حلزون‌ها چیست؟ قیمتی هم اعلام نکردید؟! بعد از ده دقیقه پاسخ می دهد که این حلزونها به عنوان حیوان خانگی استفاده می کنند و قیمت آنها را دارند. بعد می‌گوید که این حلزون‌ها را نمی‌دهند. تخم گردان هستند و بعدها می‌توان بچه‌های شان را با قیمت مناسب فروخت.

می‌گویم پس چرا این کار را نمی‌کنید و حلزون‌ها را می‌کنید پاسخ می دهد که باید از بچه های این زونها را بگیرد و اکنون به فکر فروش بزرگترهای آنها افتاده است.

قیمت های عجیب برای حلزون های خانگی

قیمت حلزونهای خانگی چند؟

از این آگهی دهنده می‌پرسم بعد از شما یک جفت از این حلزون‌ها را چقدر می‌کنید. جواب می‌دهد که شما چه قیمتی دارید؟ یک قیمتی که به تفاهم برسیم. فقط منصفانه قیمت بدهید که بخورید.

اشاره می کنم که معمولا فروشنده یک نرخی اعلام می کند و گران بود، هر دو وارد چانه زنی می شوند. می‌گوید: سه میلیون تومان برای جفتشان خوب است؟ می‌گویم برای هر کدام یک میلیون و پانصد هزار تومان؟ بعد از یک دقیقه سکوت می‌کنم. پاسخ می دهد که اینها نایاب هستند و می توانید قیمت بگیرید تا ببینید با حلزونهای 100 هزار تومانی بازار تفاوت دارند.

می‌گویم مثلاً چه تفاوتی دارند؟ فکر میکنم شما گرانتر از هم قیمت داده اید. میگوید ببینید قیمت حلزونهای آفریقایی بزرگ را زیبایی لاک و رنگ پوست و سن آنها انجام میدهد. من ازهر نظر کمیاب هستند و می‌توان از افراد متخصص سوال بپر.

با این قیمت این حلزون‌ها متفاوت است و ثابتی حال ندارد. اما در بین آگهی ها دیده می شود که قیمت آنها از 160 هزار تومان شروع می شود و در ملارد به 5 تا 6 میلیون تومان هم می رسد. تعداد حلزونهای خانگی که با این سطح قیمتی فروخته می شوند، خیلی زیاد نیستند و آگهی دهندگان آنها کمیاب بودن و خاص بودن حلزونها را علت قیمت بالای آنها معرفی می کنند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما