ماجرای قتل عام خانوادگی هولناک در مجومرد یزد

[ad_1]

فرارو- نیمه شب چهارشنبه 10 آذر، پلیس در جریان قتل زن 42 ساله و فرزند 14 ساله در شهر مجومرد از توابع شهرستان اکذکذر قرار گرفت. س س از آن ماموران کلانتری اکذکذر به محل حادثه رفتند و با جسد بی جان مادر و پسر روبرو شدند. سوزانده شده بودند.

به گزارش فرارو، چند ساعت از این حادثه، پلیس جسد مردی سوازنده شده را در بیابانهای اطراف اکذکذر پیدا کرد. جسدی که متعلق به پدر ۵۰ ساله خانواده بود.

با این سرنخها کارآگاهان متوجه شدند که این خانواده یک پسر جوان 21 ساله دارد، اما هیچ نشانی از او نیست. با ردگیری پسر جوان، پلیس فرزند بزرگ خانواده را در بافت قدیم یزد و س از گذگذت ده ساعت باید کرد.

س از اطراف، او اعتراف کرد که سه عضو خانواده را با چاقو به قتل رساند و جست ردر را سوزاند و در بیابانهای شهر رها کرده است.

البته او گفته است که این قتل عام خانوادگی را با همدست یاتی از دوستان ددّ انج. همدستی که ۱۹ سال سن دارد و بعد از انجام قتل با هم از اشکذر به یزد متوارد ش.رر.

پسر بزرگ که حالا خود را به قتل سه عضو خانواده میگوید، میگوید که صحنه سازی کند، اما موفق به این کار نشده است. درنهایت هم نقشه‌اش لو رفته و پلیس او را دستگیر کرده است.

ماجرای قتل عام خانوادگی هولناک در اشکذر یزد

انگیزه مرمورد قتل عام خانوادگی در مجومرد یزد

قاتل 21 ساله در مورد انگیزه اش خانواده، خانواده عام، گفته که او را نمی‌کردند، برای همین تصمیم به قتل آنها گرفته شده است. اما برخی از منابع محلی در اشکذر، به نقل از همسایه ها به فرارو میگویند: پسر بزرگ خانواده از مدتها قبل با پدر خانواده مشکل داشتند و دعواهایی بین آنها شکل گرفته بود. اما آن‌ها فکرش را هم نمی‌کردند که این دعواهای پدر و پسری به قتد می‌رسند.

این منابع که نمیخواستند، نام شان فاش شود، معتقدند که پسر بزرگ خانواده رفتارهای معقولان داشته و عجیب است که مرتکب چنین قتل عام هولناکی است.

او به ما میگوید که خانواده به قتل رسیده مهاجر بوده اند و از کاشمر به اکذکذر مدند; قضاوت خانواده آن‌ها قدری سخت است.

برخی از اهالی مشخص اکذکذر بر این عقیده اند که پدر خانواده غغل سوله سازی داشته اند و از تمکن مالی خوبی هم وجود داشته اند. بنابراین بعید به نظر میرسد که قاتل با انگیزه مالی دست به چنین حادثه هولناکی زده باشد.

در این میان یکی از خبرنگاران اشکذرنیوز نیز که با دادستان شهرستان اشکذر گفتگویی داشته است، به فرارو میگوید: مقامات قضایی هنوز در جزئیات قتل به جمع بندی نرسیده اند، اما دادستان گفت تا سه روز آینده موضوع را تشریح کند.

مورد عجیب همدست در قتل عام خانوادگی مجومرد

گرچه گمانه زنهایی غیر رسمی در مورد انگیزه پسر خانواده منتشر شده است، اما هنوز معلوم نیست که همدست قاتل که 19 سال سن دارد، در این قتلها چه انگیزه هایی را دنبال کرده است.

فرماندهی مدیریت استان یزد می‌گوید که همدست قاتل، همشهری آن هاس. اما تا تکمیل نشدن تحقیقات فعلا نمی‌شود او را تشخیص داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد گفته است که پسر جوان به همراه همدستش تحت نظر روانشناس و بازجویی قرار دارند.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما