ماندگارترین کتابهایی که زندگی شما را در Fidebo تغییر خواهد داد – زومیت

[ad_1]

Fidebo 10 کتاب را معرفی می کند که در این زمینه برای شما کاملاً مفید خواهد بود. سعی کنید آنها را بخوانید و همزمان از آنها درس بگیرید. این تمرین شماست که در زندگی شما تفاوت ایجاد می کند ، نه فقط خواندن کتاب ، بلکه کتابهایی که با آنها آشنا می شوید چارچوبی برای عمل فراهم می کنند.

  1. کیمیاگر

کیمیاگر اثر پائولو کوئلیو رمانی است که خواندن آن بسیار آسان است. این داستان بسیار گرافیکی استعاره ای قدرتمند را آموزش می دهد: چگونه می توانید رویاهایتان را محقق کنید. خرید یا بارگیری PDF بهترین ترجمه این کتاب به شما کمک می کند تا موانع پیش رو را شناسایی کرده و شجاعت خود را به سمتی هدایت کنید که برای آن بیشتر ارزش قائل هستید.

  1. هنر جنگ در کارآفرینی

این کتاب ، نوشته استیون پرسفیلد ، می تواند مهمترین کتاب زندگی شما باشد. مطالعه می تواند به شما در اداره یک تجارت موفق ، نوشتن کتاب و داشتن شغلی معتبر و رضایت بخش کمک کند. هنر جنگ در کارآفرینی به شما امکان می دهد مقاومت درونی خود را بشکنید ، زندگی معتبر خود را داشته باشید و در واقع اصالت خود را زندگی کنید. اگر کارآفرین ، نویسنده ، هنرمند یا هر نوع خالق دیگری هستید ، ما به شدت شما را به خواندن این کتاب تشویق می کنیم.

  1. جریان روانشناختی: تجربه بهینه

بهترین تجربیات زندگی ما چیست؟ تعطیلات؟ در ساحل دراز کشیدن؟ خیر Mihali Chixent ، روانشناس برجسته جهان ، ثابت می کند که تجربیات بهینه در واقع لحظاتی در زندگی ما هستند که ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف معنی دار انجام می دهیم. از طریق این کتاب می آموزید که چگونه هوشیاری خود را تقویت کرده و اراده خود را تقویت کنید و در نتیجه زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید. علاوه بر این کتاب ، نکات ذکر شده در این مقاله به شما در رسیدن به اهداف شما کمک می کند.

فیدیبو

  1. مرد فکر می کند

افکار بسیار مهم هستند. ما همان چیزی هستیم که اغلب فکر می کنیم. کتاب مردی که فکر می کند جیمز آلن به شما می آموزد که چگونه زندگی مورد نظر خود را ابتدا در ذهن خود تجسم کنید و سپس با تلاش و فداکاری ، آن را به واقعیت تبدیل کنید. کتابی که به نظر انسان یک کتاب کلاسیک ، کوتاه ، ساده و قدرتمند است.

  1. بیداری غول درون

کتاب بیداری غول ها شما را با راه حل های با کیفیت بالا آشنا می کند که به شما امکان می دهد احساسات خود را فوراً کنترل کنید. وقتی داخل را کنترل می کنید ، بیرون دنبال می شود. با خواندن این کتاب و استفاده از راه حل هایی که ارائه می دهد ، می توانید از مهارت های خود حداکثر استفاده را ببرید و زندگی خود را بهبود ببخشید.

  1. مزرعه حیوانات

قلعه حیوانات در سال 1945 توسط جورج اورول منتشر شد. این کتاب به یک مزرعه حیوانات اشاره می کند که در آن حیوانات تصمیم می گیرند زمین های کشاورزی را تصاحب کرده و یک تعاونی تشکیل دهند تا از مزایای همکاری مشترک برخوردار شوند. با این حال ، برخی از حیوانات پاداش بیشتری می خواهند ، کم کم خوک ها قدرت می گیرند و قوانین تغییر می کنند.

در نهایت ، این س forال برای حیوانات ایجاد می شود که آنها واقعاً به دنبال کدام جامعه بودند و آیا آزادی جدید برای آنها به اندازه کافی آزاد کننده است؟ کتاب قلعه حیوانات ساده ، تأثیرگذار و بسیار روشن کننده است و یکی از بزرگترین آثار سیاسی اجتماعی تاریخ محسوب می شود. بنابراین به شما توصیه می کنیم که بارگیری و خواندن کتاب مزرعه حیوانات را با بهترین ترجمه فراموش نکنید.

  1. هفت عادت افراد مثر

کتاب 7 عادت افراد موثر اثر استفان کاوی یک شاهکار کاربردی با دستورالعمل ها و دستورالعمل های ساده است. این کتاب هم برای مشاغل و هم برای افراد مفید است. با خواندن آن ، یاد می گیرید که اولین چیزها را اولویت بندی کرده و با پایان در ذهن خود شروع کنید. کتاب 7 ، عادات افراد مentialثر در مدیریت و ادبیات رهبری یک کتاب کلاسیک است و باید توسط هرکسی که دارای موقعیت تأثیرگذار است مطالعه شود.

فیدیبو

  1. دنیای سوفی

این کتاب که توسط جاستین گردر نوشته شده ، یک رمان فلسفی است که داستان زندگی سوفی آموندسن ، دختر نوجوان مقیم نروژ و آلبرتو ناکس ، فیلسوف میانسال را که سوفی را با فلسفه آشنا کرد ، روایت می کند. سوفی در این اثر باید به دو س basicال اساسی پاسخ دهد: “تو کیستی؟” و “جهان از کجا می آید؟” خواندن این رمان شما را تشویق می کند تا به پاسخ این دو سوال فکر کنید.

  1. راه هنرمند

راه هنرمند توسط جولیا کامرون نوشته شده است و در واقع یک کتاب خودیاری با موضوع خلاقیت است. خواندن این کتاب شما را در جهت معنوی و هنری قرار می دهد و از آنجا که شامل وظایفی در انتهای هر فصل است ، خواندن کتاب به یک کار پویا تبدیل می شود. کتاب “راه هنرمند” عمیق و در عین حال ساده است و می تواند خلاقیت هر فردی را از حسابداران گرفته تا ورزشکاران متحول کند.

  1. زندگی پی

کتاب زندگی پی نوشته یان مارتل است و داستان پی پاتل ، نوجوانی را که پسر یک باغبان باغ وحش است روایت می کند. او اطلاعات زیادی در مورد حیوانات دارد و همچنین به فلسفه علاقه مند است. وقتی پی و خانواده اش از هند به آمریکای شمالی مهاجرت می کنند ، کشتی آنها غرق می شود و سپس او خود را در یک قایق نجات با کفتار ، گورخر زخمی و ببر بنگال 450 کیلوگرمی تنها می بیند. آنچه در پی می آید داستان فوق العاده آشوب و ماجراجویی است. اگرچه کتاب زندگی درباره دین نیست ، اما بر اهمیت اعتقاد به چیزی تأکید می کند.

به هر حال ، خواندن برخی کتاب ها می تواند دیدگاه شما را نسبت به جهان اطراف تغییر دهد و زندگی شما را تغییر دهد. بنابراین ، اگر می خواهید این اتفاق برای شما بیفتد ، اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که کتابهایی را که در این مقاله با آنها آشنا هستید بخوانید.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما