مجیدی: چرا دنبال زیبا بازی کردن استقلال هستید؟

[ad_1]

فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوبآهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: قبل از این که درباره بازی صحبت کنم، میخواهم در موردی که در تیمم حذف شده است، صحبت کنم. تیم من ۱۵ روز تمرین نکرد. س از 15 روز که بیشتر بازیکنان درگیر جنگ بودند، تمرینات را شروع کردیم و از 4 روز تمرین مقابل هوادار بازی کردیم.

وی ادامه داد: س از دیدار با هوادار یک روز ریکاوری و یک روز هم تمرین ردیم و سپس مقابل پیکان 120 دقیقه در جام حذفی به میدان رفتیم. امروز هم پس از ۴ روز با ذوب‌آهن در لیگ برتر بازی کردیم. به بازیکنان تبریک میگویم و میخواهم و میخواهم پیغامی به آنها بدهم و بگویم با توجه به شرایطی که پیش آمد، شما فوق العاده هستید. بازیکنانم با تمام توان بازی کردند و از آنها تشکر می‌کنم. به تیم ذوب‌آهن خسته نباشید می‌گویم که تیم بسیار خوبی بودند. در مجموع بازی خوبی به خصوص در نیمه دوم شاهد بودیم.

مجیدی در تغییرات در ترکیب استقلال و بازی کردن صالح حردانی به جای وریا غفوری گفت: غفوری دو بازی انجام شده بود و امروز سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که بیشتر زنده شده بودند. حردانی امروز به ویژه در نیمه دوم فوق‌العاده بود. از او کاملاً مطمئن هستم و گفته ام او یکی از جوانهای خوب استقلال و استقلال است و امیدوارم پیشرفت کند و در تیم ملی بازی کند.

سرمربی استقلال در رابطه با قضاوت وحید کاظمی در این دیدار یادآور شد: پس از بازی به داور گفتم در 90 دقیقه بازی یک بار اعتراض کردم و با همان یک بار اعتراض کارت زرد گرفتم. به نظرم داوری بسیار خوب بود.

مجیدی در واکنش به این سوال که تیمش همیگگی نیم فصل اول را ندارد، گفت: آیا این سوال را از مربیان دیگر در کنفرانس مدیران تیم های دیگر میپرسید؟ من دو بازی لیگ را تماشا کردم و هیچ چیزی در آن ندیدم. نمی‌دانم چرا همه دنبال این هستند که استقلال زیبا بازی کند. بازیکنانم فوق‌العاده و بهترین هستند. با آنها صحبت کردم و گفتم مهم ترین چیز برای ما حفظ این روند است. کار سختی فکر می کنم با بازیکنانی که داریم این روند را رار داریم

وی در مورد مهدی تارتار مدعی شد که تیمش در نود دقیقه صاحب توپ و میدان بوده، گفت: می تواند توپ را با اصفهان ببرند و هیچ مککلی نیست.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما