منچستر 1-1 اورتون ، پایان تلخ نیمکت رونالدو

[ad_1]

به گزارش “ورزش 3” ، منچستریونایتد امروز در اولدترافورد میزبان اورتون است. مبارزه بین تیم های چهارم و پنجم جدول که برتری موقت 13 امتیازی داشتند. برنده بازی موقتاً به بالای جدول صعود کرد و البته شیاطین سرخ شانس بیشتری برای برد داشتند.

مربی یونایتد اوله گونار سولسکی .r نسبت به بازی قبلی مقابل یانگ بویز 5 تغییر کرده و از کریستیانو رونالدو و پل پوگبا در امان ماند. هر دو از امروز کار خود را در بانک آغاز کردند.

منچستر بازی را بهتر آغاز کرد ، اما سولومون رونو مهاجم اورتون در دقیقه 10 با دخیا نزدیک بود تک به تک شود اما مداخله به موقع رافا واران توپ را به کرنر تبدیل کرد.

پنج دقیقه بعد ضربه سر کین با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و در دقیقه 20 ضربه سر ادینسون کاوانی توسط جردن پیکفورد ، دروازه بان اردن اورتون از خط خارج شد.

منچستر ، تیم بهتر زمین ، در دقیقه 43 به گل رسید. پاس فوق العاده برونو فرناندز به آنتونی مارسیال در سمت چپ محوطه جریمه و ضربه خوب او روی طاقچه اورتون قرار گرفت تا به میزبان فرصت خروج از رختکن را بدهد.

در نیمه دوم اورتون پیش افتاد تا شکست را جبران کند اما موقعیت خاصی روی دروازه یونایتد ایجاد نکرد. در دقیقه 56 گیدئون سانچو و رونالدو به جای مارسیال و کاوانی وارد زمین شدند.

در حالی که منچستر بر بازی مسلط بود و می خواست گل دوم را به ثمر برساند ، اورتون موفق شد بازی را مساوی کند.

حرکت عبدالله دوکور و پاس خوب به این معنی بود که اندرو تاونسند با شوت زمینی دروازه بان اسپانیا در ضربات تک به تک با دخیا توپ را به گوشه دروازه فرستاد. سولشر در دقیقه 70 پل پوگبا را به زمین فرستاد.

در دقیقه 74 ، حرکات تکنیکی سانچو و ارسال کم عالی به رونالدو فرصت خوبی را برای گلزنی به فوق ستاره پرتغالی داد ، اما ضربه پای چپ او فقط تیر دروازه را از دست داد.

در دقیقه 82 شوت فنی و کوتاه پوگبا به پاس سانچو از روی دروازه به طرز خطرناکی راهی اوت شد.

اورتون گل دوم را در دقیقه 85 به ثمر رساند اما با دخالت VER ، گل ییری مینا آفساید بود. وقتی تام دیویس مجوز را فرستاد یک قدم جلوتر بود.

در دقیقه 90 ، پاس پشت پای رونالدو برای سانچو با ضربه آرام این بازیکن همراه شد اما دروازه بان اورتون بدون زحمت توپ را در آغوش گرفت.

این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و دو امتیاز مهم مقابل یونایتد از دست رفت.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما