واکنش سپاه به صحبت های مادر دو قربانی هواپیمای اوکراینی

[ad_1]

سخنگوی سپاه به نقل از روایت دیدار سردار سرلشکر حسین سلامی با خانواده های شهدای اسدی لاری (شهدای پرواز هواپیمای اوکراینی) تصریح کرد: روایت سرکار خانم اسدی لاری از این دیدار ناقص، روند ساز و کج است. .

به گزارش سپاه نیوز، پس از انتشار گفتگوی زهرا مجد و محسن اسدیلر، مادر و پدر «محمدحسین و زینب اسدی لاری» درباره «شهدای پرواز هواپیمای اوکراینی» و انتساب سخنانی به سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه; سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگوی و مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نقل قول هایی ناقص، جهت دار و کج ارائه کرده اید.

وی افزود: در آن سال اندکی قبل از حضور سردار سلامی در منزل شهیدان اسدی لاری بر اساس تصمیم سپاه، تعدادی از فرماندهان و مسئولین طی برنامه بازدید به خانواده های شهدا تسلیت و تسلیت گفتند. پرواز اوکراینی.” سردار سلیمانی (معاون بازرسی کل سپاه) در تاریخ 23 دی ماه 98 ساعت 16 با خانواده معظم شهدای اسدی لاری دیدار می کند و پدر بزرگوار شهدا جناب آقای دکتر. محسن اسدی لاری از سردار سلیمانی درخواست عیادت می کند با تاکید فرمانده کل سپاه و تاکید ایشان بر خدمت رسانی شخصی به خانواده، فرمانده کل سپاه عصر 15 بهمن 98 با همراهی سردار ایجاد کرد. طرح سلیمانی (معاون بازرس سپاه)، سردار شریفی (مدیر پیشکسوتان سپاه) و چند تن دیگر از مسئولان سپاه در منزل وی حضور دارند. در این دیدار علاوه بر خانواده محترم، تعدادی از بستگان نیز حضور داشتند.

سردار شریف در خصوص گفتگوی سردار سلامی با خانواده شهید در فضایی غمگین و در عین حال گرم خاطرنشان کرد: در مراسم یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی در کشورمان نیز شرکت کردند و در نظر داشتند پس از آن مراسمی برای سردار دلها برگزار کنند. عزیمت او به کانادا. وصف و اجر گرانقدر او را شهید در میانه میدان میدانستند.

سخنگوی سپاه گفت: مادر گرامی شهدا به دروغ گفته است که سردار سلامی گفته اگر این اتفاق نمی افتاد چه می شد؟ و اگر این (حادثه) اتفاق نمی افتاد، 10 میلیون نفر کشته می شدند و این حادثه از وقوع این جنگ جلوگیری می کرد.» منسوب به فرمانده کل سپاه!!

سردار شریف با تاکید بر اینکه خانم اسدی لاری در گفت و گو با روزنامه شرق از اصرار و اصرار سپاه بر ملاقات با خانواده و عدم پذیرش آن و یکی از اعضای خانواده برای سردار سلامی وساطت کرده است، افزود: با وجود اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این خصوص صحبت می کند. در دیدار با خانواده ها، این شهدای عزیز را افتخار و تکلیف خود می داند و در این راستا با حضور فرماندهان و مسئولان در منازلشان اراده خود را نشان داده است، اما روایت خانم اسدیلر نادرست بوده و همانطور که گفته شد با پدر بزرگوار شهدا دیدار کردند. با ایشان که از سردار سلیمانی (معاون بازرسی سپاه) پرسیده بودند و ایشان و همسر محترمشان خانم اسدیلر حتی کتاب نخبگان بهشتی را که حدود 9 سال در مورد فرزندان شهیدشان نوشته بودند در جلسه به عنوان هدیه به سردار سلامی. اند.

وی یادآور شد: پس از انتشار این مصاحبه و فیلم وی، سردار سلامی که از این حادثه مطلع بود، ضمن تسلیت و تسلیت به این خانواده عزیز و سایر خانواده های بزرگ شهدای پرواز هواپیمای اوکراینی، تاکید کرد: «ما ما نیز متأسفیم و با توجه به فرهنگ سازمانی و آموزه های دینی سپاه در غم آنان شریک بوده و از هیچ کوششی برای کاهش آلام خانواده های محترم دریغ نخواهیم کرد.

سخنگوی سپاه در پایان تصریح کرد: دشمنان ملت ایران که همواره سعی در خدشه دار کردن اقتدار، امنیت و وحدت ملی کشور عزیزمان دارند و از هر حادثه ای به عنوان مامایی مهربانتر از مادر استفاده می کنند، این اذهان و افکار عمومی را بشناسند. نظر با هوشمندی ملت فهیم ایران از جمله خانواده های معظم شهدای پرواز هواپیمای اوکراینی در این زمینه راه به جایی نمی برند و کلید واژه سپر انسانی است! از اول انقلاب علیه فرزندان ملت ایران در این نهاد انقلابی و علیه دیگر مدافعان میهن استفاده شد و شکست خورد.

کتابی که پدر و مادر شهیدان «محمدحسین و زینب اسدی لاری» برای فرمانده کل سپاه ارسال کردند.

واکنش سپاه به صحبت های خانواده دو قربانی هواپیمای اوکراینی

واکنش سپاه به صحبت های خانواده دو قربانی هواپیمای اوکراینی

واکنش سپاه به صحبت های خانواده دو قربانی هواپیمای اوکراینی

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما