(ویدئو) شاه کبرا مشهورترین مارگیر جهان را گزید

[ad_1]

یک مار گیر معروف هندی مس از گگیده شدن از ناحیه ران توسط یک شاه کبرای 3 متری در بیمارستان بستری شده است.

به گگارش فرارو، واوا سورش، 48 ساله در ایالت کرالا روز دوشنبه در حال گرفتن شاه کبرا بود که گگیده شد.

ویدئوی تکان دهنده است که توسط یکی از افراد محلی گرفته شده است، لحظه های را نشان می دهد سوروش سعی می کرد تا مار را داخل یک کیسه ببرد و پس از کش و قوس های فراوان ران راستش توسط مار گاز گرفته شود.

به طور باورنکردنی، موفق شد قبل از اینکه بیهوش شده و بی بیمارستان منتقل شود، مار را وارد کیسه کند. وی اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

این مارگیر در ابتدا به یک کالج پپکی خصوصی در کوتایام منتقل شد و در آنجا دچار حمله قلبی شد. پزشکان پس از اینکه متوجه شدند قلب او 20 درصد ضربان طبیعی خود را دارند، تصمیم گرفتند تنها او را برای درمان تخصصی به بیمارستان بزرگتری در کوتایام منتقل کنند. او یک شب در آنجا بستری شد و پزشکان صبح سه شنبه گفتند که وضعیتش بهتر است.

هندوستان تایمز گگارش داد که مارگیر هنوز بیهوش است و مراقبت های ویژه است، اما نفس میککد. پپککان هشدار می دهند که مدتی طول میککد تا زهرات کامل وهرار شود و نمی توانم وفت کنم که آیا سورش بهبودی کامل پیدا می کند یا خیر.

سورش در طول دو دهه زندگی حرفهای خود ادعا می کند که هزاران مار را گرفته و صدها بار گنده شده است.

او به تاگگی دوران نقاهت خود را پس از گگش مار دیگری در بیمارستان بیمایان رساند که روز دوشنبه برای گرفتن شاه کبرا اقدام کرد.

خانواده در روستای کوریچی روز جمعه با سورش تماس گرفتند و گگارش کردند که مار کبرا نزدیکی سوله خانه آنها خوابیده است. سورش به خانواده گفته بود که مغغول کاری است، اما پیشنهاد داد که اگر خزنده آنجا بود، روز دوشنبه میآید. او بعد از ساعت ۱۶ روز دوشنبه به محل رسید و این اتفاق تلخ برایش رخ داد.

انگت اشاره دست راست سورش به دلیل نیش ماری که در سال 2005 او را گگد از کار افتاده است. در سال 2020، او هفته ای را در یک بخش مراقبت های ویژه در شهر تیرووانانتاپورام پس از گگش یک افعی گذراند.

شاه کبرا یک مار بسیار سمی است که یک نوروتوکسین قوی را با استفاده از دندانهای نیش کوتاه به فک بالا خود تزریق می کند. اگر خود سم مخصوصا ککنده نیست، این مارها دارای برخی غدد سمی هستند، به این معند که می توانند تزریق کنند که معمولا ککنده است. یک شاه کبرا با غدد سمی کامل و زمان کافی برای استقرار آنها میتوکسین کافی را در یک نیش تزریق یک نیش تزریق می کند که برای مرگ 20 نفر یا یک فیل بزرگ کافی است.

این سم با حمله به اعصاب و مغغ، ماهیچه هایی که ضربان قلب را کنترل می کند فلج کرده و معمولاً در عرض 30 دقیقه منجر به ایست قلبی یا خفگی می شود.

درمان معرفی شده تزریق پادزهر در محل نیش تنها در سریع‌ترین زماسمااما. اگر هیچ پادزهری در دسترس نباشد، قربانیان را می‌توان تا زمانی که ریه‌های آنها به طور طبیعی کار کند، روی کار کند، روی دستگاه تنفسی داد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما