پاسخ تند استقلال به بیانیه پرسپولیس

[ad_1]

معاون باگگاه استقلال در واکنش به بیانیه تند باگگاه پرسپولیس صحبتهایی را در حاشیه نشست خبری این تیم مطرح کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، محمد نوری معاون باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه تند باشگاه پرسپولیس خطاب به این باشگاه، در حاشیه نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت صحبت هایی را انجام داد که بخشی از آن را در زیر میخوانید.

* نمیخواستم این صحبتها را در کنفرانس خبری مطرح کنم و به همین دلیل از کنفرانس در خدمتتان هستم. در خصوص بیانیه توهین آمیز باغ پرسپولیس که منتشر شد، میخواستم توضیحاتی ارائه دهم. خواهشم این است که به این مسائل خارج از مسائل روشنفکری فوتبال نگاه کنی این یک واقعیت است که باگگاه استقلال همیشه یک واکنش از خودش نشان می دهد و شروع کننده نبوده است.

* دیروز یک خبر در رسانه های معتبر منتشر شد که نام باشگاه پرسپولیس را به سازمان لیگ زده اما در بیانیه امروز گفتند که ما این نامه را رسانه ای نکردم و کارمان قانونی است. با ما از این شوخی ها نکنید.

* این همه نامه به سازمان لیگ می‌شود و رسانه‌ای نمی‌شود. نامه 15 روز پیش ما برای تأخر و تقدم تأنی بازیهایمان بازیهایمان نسبت به پرسپولیس رسانهای چطور نشد؟ این چیزها، کارهای ترم یک رسانه است. فوری نامه می‌زنید و رسانه‌های می‌کنید. چرا؟ به خاطر تفاوت ۶ امتیازی و چیزی جز این نیست.

* کمیته انضباطی از دو باشگاه اعلامیه‌ای صادر می‌شود. به یکباره می‌بینید از دربی نامه‌نگاری می‌کنند تا جوسازی کنند. همین جوسازی ها را کرده اند که پنالتی دقیقه 2 استقلال در دربی گرفته نمیشود و داور در دقیقه 90 جرات نمیکند پنالتی ما در دربی دور رفتند.

* اکثر رسانه ها هم طرفداران آن تیم هستند. قدرت وایرال شدید دارند. اسامی آن‌ها کاملاً مشخص است. صحبت از این می‌شود که ما را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده‌ایم. شما فضاسازی را علیه قضاوت دربی انجام داد.

* در همان برنامه فوتبالی که شما به آن استناد می کنید، در نیم فصل مشخص شد استقلال 4 امتیاز به اشتباهات داوری ضرر کرده است. تازه بازی با فجر سپاسی تصویربرداری خوبی انجام نشده بود و گل ارسلان را در آن بازی داور به اشتباه مردود کرد.

* شما نگاه کنید یک تیم در خصوص سربازی صحبت کرد و چه بلوایی. آنقدر زدند این دو بازیکن عزیز را از استقلال گرفتند. یک مدیر عامل دیگر هم هست که بارها درباره سرمربی سابق تیمش و انتقالش به یک تیم دیگر صحبت کرده و گفته است که چرا پول ما را نمیدهید و چرا از پرسپولیس کسر امتیاز نمی کنید؟ اما انگار نه انگار.

* توسط عوامل خود در رسانه ها روی دو بازیکن سرباز استقلال زوم می کنند ولی میگویند نباید درباره فلان بازیکن خوش اخلاقشان صحبت شود که کارت معافیتش مشکل باشد.

* اینها ظلم‌هایی است که در حق استقلال انجام می‌شود. در اطلاعیه‌شان نوشته‌اند که با زورگویی بازی با پیان لغو شگه است. این توهین به سازمان لیگ است. از کدام زورگویی صحبت می‌کنید که دو مدافع عزیز ما الان در ملوان هستند؟ طبق قوانین سازمان لیگ و مسابقه ایفمارک با پیکان لغو شده بود. همان سازمانی که ما از فصل ابتدایی بر سر تبلیغات محیطی و مسائل دیگر، مککلات زیادی با هم داشتیم، آن بازی را لغو کرد.

* می‌خواهند با جوسازی روی داور دربی اثر بگذارند. در رابطه با رفتار آقای مجیدی هم آمده و اظهار نظر کرده اند. شما یک نظر از طرف ما درباره ضربه زدن به حریف به داور در یکی از مسابقات دیدید؟ الان چون اشاره کرده، ما درباره اش صحبت می کنیم. درباره تیم های زحمتکش صحبت کردند. وقتی نمی‌شود با یک تیم مشترک است، می‌گویید تیم زحمت می‌کشد. شما به همین تیم زحمتکش با دست گل زدید.

* چون خبرنگاران استقلالی در رسانه ها کمتر هستند، آنها سعی می کنند با انواع جوسازی ها، مسائل را به نفع خود کنند. از فدراسیون و کمیته اخلاق و کمیته انضباطی می‌خواهوواهیم ڌه به این میسردڳردرئل ما درباره حق قانونی خود صحبت می کنیم. دیروز هم گفتیم چرا دم دربی جوسازی میکنید؟ این جوسازی‌ها چقدر علیه استقلال در تاثیرگذار بوده است؟ تیم پنالتی استقلال را در سالهای گذشته در دربی نگرفتند. بهار امسال خطای امیری را داور دربی نگرفت. خود امیری مصاحبه کرد و گفت خطای پنالتی کرده است.

* استقلال نیاز به این جوسازی‌ها ندارد. این تیم با قدرت کارش را پیش میبرد و نیازی ندارد که ارتش مجازی داشاته داشته باشد. ما به دنبال یک قهرمانی پاک و بی حرف و حدیث هستیم. بیانیه بدهند، جواب بدهند، بی اخلاقی کنند، با واکنش محکم باگگاه استقلال خواهد شد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما