کنایه‌های رحمتی به کی‌روش در هنگام تعریف از اسکو

[ad_1]

مهدی رحمتی بدون اینکه نامی از سرمربی سابق تیم ملی ببرد، اما با گوشه کنایه زدن به کی روش، اعلام کرد که باید از دراگان اسکوچیچ تقدیر شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ سیدمهدی رحمتی سنگربان سابق تیمهای استقلال، سپاهان و تیم ملی فوتبال، شب گذتته مهمان برنامه فوتبال برتر بود. او در بخشی از صحبت هایش در خصوص وضعیت تیم ملی و دراگان اسکوچیچ سخنرانی به زبان آورد و مباحث جالبی را مطرح کرد.

رحمتی درباره وضعیت تیم ملی و صعود به جام جهانی گفت: من فکر می کنم که آقای اسکوچیچ در سخت ترین شرایط ممکن تیم ملی را دریافت کرد و در بهترین شرایط ممکن با کمترین مبلغ، با کمترین اهانت به فدراسیون و فوتبال ایران و مربیان و بازیکنان. لیگ و امکاناتی که در کشور ما وجود دارد، ما را به جام جهانی رساند.

بازیکن سابق استقلال و تیم ملی ادامه داد: باید از تقدیر و تککر کرد که در این شرایط و وضعیت تیم ما را به جام جهانی برد. من خودم به معنای واقعی کلمه تشکر می کنم.

وی درباره اینکه این نسل می تواند اتفاقات تازهای را رقم بزند و تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی برود، پاسخ داد: من بازیهای تیم ملی را دقیق نگاه کردم و به این راحتی که میگویید نیست. ما نقاط ضعف داریم که باید روی آن‌ها کار کنیم. باید بازیهای تدارکاتی خیلی قوی انجام شود. ابتدا به تصمیم برسیم که قرار است با این کادرفنی ادامه دهد؟ی

رحمتی با انتقاد از اینکه برخی رسانه ها برای مربیان تبلیغ می کنند، گفت: برخی از رسانه های ککورمان مربیان دیگر را تبلیغ می کنند. شما می‌توانید این را ببینید. هر چند خبر در میان درباره مربیان دیگر است و از مربیان دیگر خبر و منتشر می کند. اصلا این به ما ربطی ندارد. ما تیم ملی کشورمان برایمان مهم است.

سنگربان سابق تیم ملی با اعلام اینکه باید وضعیت تیم ملی در جام جهانی قطر مشخص شود، اضافه کرد: اول باید به جمع بندی برسیم که میخواهیم با این کادرفنی ادامه دهید یا خیر. اگر قرار است ادامه دهید، دنبال این باشیم که امکانات را فراهم کنیم، بازی های تکاتی خیلی خوبی را برگزار کنیم و شرایط را مهیا کنیم و سپس از آن ها افزایش دهیم. فکر کن که کار خیلی راحت است.

وی گفت: بله فوتبال ایران پیشرفت کرده و بازیکنانی که در اروپا بازی کنند، واقعا خوب و قابل تقدیر هستند. واقعا سطح ما در فوتبال آسیا بالا رفته است. این دو دلیل دارد، اول اینکه ما خیلی پیشرفت کرده ایم و دوم اینکه سایر تیم های آسیایی نیز درجا زده اند. فکر می کنم که اکنون کره جنوبی و ژاپن به اندازه سابق و مانند تیم ملی ایران لژیونر ندارند. ولی چیزی که هست این است که ما ابتدا با خودمان به جمع بندی برسیم.

رحمتی در صحبت هایش در خصوص تیم ملی را اینگونه به پایان برد و گفت: با این شرایط که ما میبینیم و وضعیت اسفباری که در فوتبال ما وجود دارد و خبرهایی که از فدراسیون میرسد، فکر کنم که ما ایرانیها باید همه چیز را در دقیقه 90 انجام دهیم. بگذریم و آخرالزمان باشیم تا شخصی که در رأس کار است را قلم دوش کنیم و گل و مدال را به گردنش بیندازیم و از او تقدیر و تککر کنیم. هرکسی هم که با آسودگی خاطر و خیال راحت من را رسام جهانی می کند، همه در مورد کارشناسی و تیم ملی را آنالیز کنند.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما