گل‌محمدی: باشگاه تا آخر سال تکلیف را روشن کند

[ad_1]

یحیی گلمحمدی گس از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال کرسپولیس مقاب مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. گلی خوردیم که به نظرم خیلی گل بدی بود و دوست ندارم تیمم اینقدر راحت گل بخورد اما این اتفاق رخ داد.

وی افزود:در ادامه کنترل بازی را در دست گرفتیم. در نیمه دوم تغییرات در ترکیب تیم ایجاد نردیم و برای اولین بار با این سیستم بازی کردند که بازیکنان خیلی خوب و وظیفه شناس ظاهر شدند. گلهای قشنگی زدیم و موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم، در مجموع روندی که دوست داشتیم طی شد. از بازیکنانم تککر می‌کنم، شرایط سختی دارند و از باگ می‌خواهم بیشتر به بازیکنان توجه داشته باشند.

رئیس پرسپولیس تاکید کرد: اینکه حرف نمی زنه به این معنی نیست، ٌا کنی مشکه مشکنی قبل از پایان سال تکلیف باید روشن و مشکل شود. شرایط سختی دارند. این برد را به همه هواداران، حامد پاکدل و خیلیان تقدیم می کنیم چون ها سلامتی خود را در این مدت به خطر انداختند. بررسی‌ها کار را سخت می‌کند و شرایط برای تغییرات سخت می‌شود. مس تیم خوبی است و بازی کردن در مقابل آنها سخت است. بازی‌های تاکتیکی می‌توانند و ما را می‌توان دریافت و به موقعی کسب کرد که در ادامه راه خیلی به ما کمک خواهد کرد.

گلمحمدی در آمار ویژه بازیکنان جدید و ازبک این تیم که امروز قراردادش رسمی است عنوان کرد: او بازیکن جوانی است و میدانم آمار خوبی ندارد. شاید وی رزومه خاصی نداشته باشد اما در بازیهایی که گلهای خوبی زده شده است. شرایط بازیکن برای ما به گونه ای است که از نظر مالی که داریم و در نیم فصل کلا ذذب بازیکن سخت است. این بازیکن تازه به تیم ملی کشورش دعوت شده و دونده است. با توجه به وضعیتی که موجود بود این گگینه را انتخاب کنید و امیدوارم که به تیممان کمک کند.

وی در خصوص استفاده از احمد گوهری و غیبت فرشاد فرجی فرشاد فرجی در فرشاد امروز این تیم گفت: احمد گوهری تعداد زیادی بازی نکرده بود ولی عملکرد خوبی داشت. در دو سالی هم که با حامد لک کار او عملکرد خوبی داشت. همه بازیکنان به حمایت نیاز دارند. اگر مککلات و شرایط داخلی تیم را متوجه شوید که بازیکنان تحت فشار هستند و حمایت های خوبی از آنها صورت نمی گیرد. از همه هواداران میخواهیم میخواهیم مثل گذگذته این تیم را حمایت کنند، چون این موضوع به سود تیم است و موفقیت تیم را تضمین می کند.

مدیر پرسپولیس تاکید کرد: فرجی مشکل خاصی ندارد. هر بازیکنی که در لیست باید به دلیل شرایط تمرینی و برخی فنی کنار گذاشته شده باشد. فرشاد مشکلیت هم نداشت. او خیلی به ما کمک کرده و همه بازیکنانی که داریم به ما توجه می کنیم و با هیچ بازیکنی مککلی نداریم و همه در خدمت تیم هستند.

گلمحمدی در خصوصی سازی ویژه دو باگگاه پرسپولیس و استقلال گفت: قبل از بازی در مورد این موضوع صحبت کردیم. از حالت دولتی به اختصاصی می‌شود برای باشگاه‌ها اگر در گذشته اینگونه می‌شد خیلی از مشکلات پیش نیامد. در گذگذته فقط حرف زدند و دادند، اما حالا در حال اجرا است و منتظر ماند و دید که چگونه این امر محقق می شود.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما