گل‌محمدی: با وجود همه بازیکنانم خوب بودند

[ad_1]

یحیی گلمحمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: نتیجه بازی آن چیزی بود که دنبالش بودیم. هدف اصلی ما، گرفتن سه امتیاز این بازی بود و خدا را شکر این اتفاق رخ داد. بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه هشتم مسابقه دو گل به ثمر رسیدیم و خوب زدیم که خوب بزنیم که برای ما شروع خوبی بود. البته در ادامه، روی صحنه هایی که نباید تیم ما آنطور که گل بخورد، گل راحتی را دریافت کرد. بازی در مجموع خوب بود و در نیمه دوم هم با پرس از زمین حریف، کار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرسپان کرد: نساجی تیمی است که اگر به آنها فضا بدهیم، می تواند خیلی خوب بازی کند و از فضاها به خوبی استفاده کند. ما تا رسیدنیم این فضاها را از حریف رفتیم تا نتوان با بازیسازی به دروازه ما نزدیک شد. استراتژی خوبی بود که بچه ها خیلی خوب این کار را انجام دادند و علیرغم مسابقه سنگینی پرس جلوی خوبی را به ویژه در نیمه دوم شاهد بودیم.

گلمحمدی یادآور شد: بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند و علیرغم همه سختی هایی که تا حالا کشیدند، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و تک تک بازیکنانی که اکنون در پرسپولیس بازی می کنند، همه بازیکنان باغی را می کنند و باعث افتخار همه ما هستند. از تک تک بازیکنانم تککر میکنم و این برد را هم به همه هواداران خوبمان میکنیم. نیم‌فصل دوم راحت نیست و بازی‌ها خیلی سخت و سخت می‌شوند. باید خیلی خوب خودمان را ریکاوری کنیم و از نظر ذهنی برای بازی های بعدی آماده کنیم.

وی درباره قضاوت داوری مسابقه گفت: آقای مهدوی از داوران خوب ماست و در مجموع تیم داوری، قضاوت خوبی را به نمایش گذاشتند. صحنه های زیادی به دلیل درگیرانه بودن دو تیم، در بازی بود که قضاوت سخت بود، اما در مجموع به نظرم قضاوت خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال درباره جذب رامین رضاییان و اینکه چقدر در روند تیمش تأثیرگذار خواهد بود پرسپولیس اظهار داشت: رامین بازیکنی است که می تواند انرژی خوبی به تیم بدهد و امیدوارم بهترین فرم خودش را به نمایش بگذارد. فکر می کنم یک ماه تا 40 روز به دلیل مککلاتی که در قطر داشت، از مسابقه دور بوده و باید خودش را خیلی زود مسابقات لیگ کند. راه خیلی سختی در پیش دارد و باید خیلی تلاش کند و زحمت بکشد تا به فرد.گ خود.گرب هنوز تمرینی با او نداشتیم تا وضعیتش را ببینیم، اما فکر می کنم وضعیت خوبی داشته باشید. چون او بازیکنی حرفهای است و با این که از مسابقات دور بوده، اما تمرینات اختصاصی داشته و حتماً خودش را در فرم مطلوب نگاه دارد.

گلمحمدی درباره عملکرد دو بازیکن خارجیاش گفت: هر دو بازیکن جوان و وینده دار هستند که امروز از هر دوی آنها استفاده می کنند. با این که بازی سخت و حساسی هم بود، اما آنها عملکرد خوبی دارند. .

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما