گوشی های گوگل پیکسل در موارد اضطراری فیلم ها را ضبط و بارگذاری می کنند

[ad_1]

یکی از ویژگی هایی که گوگل منحصراً در تلفن های هوشمند سری Pixel خود ارائه می دهد ، برنامه Personal Safety است. اکنون گوگل این برنامه را با قابلیت ضبط و بارگذاری خودکار فیلم ها در مواقع ضروری به روز کرده است و همچنین رابط کاربری را با قابلیت های طراحی Material You به روز کرده است.

برنامه ایمنی شخصی در حال حاضر مجهز به یک عملکرد اضافی به نام “اورژانس SOS” است ، علاوه بر نمایش اطلاعات پزشکی و هشدارهای بحرانی بر روی صفحه. با فعال بودن این ویژگی ، هر بار که دکمه پاور را پنج بار (یا بیشتر) فشار می دهید ، تلفن با صدای زنگ بلند به صدا در می آید و تلفن به طور خودکار با 911 تماس می گیرد.

پیکسل

نسخه جدید برنامه با شماره 2021.08.27.398269048 اکنون “اقدامات اضطراری” بیشتری را در اختیار کاربران Pixel قرار می دهد ، از جمله “اشتراک اطلاعات با لیست تماس های اضطراری” و “ضبط فیلم های اضطراری”.

ویژگی دوم به کاربران امکان می دهد فیلم هایی با حداکثر مدت 45 دقیقه ضبط کنند. روند ضبط ویدئو تا زمانی که کاربران آن را متوقف نکنند ادامه می یابد و همچنین می توانید هنگام ضبط از تلفن خود استفاده کنید. اگر تلفن شما در این مدت به اینترنت متصل است ، یک نسخه پشتیبان از فیلم ضبط شده به طور خودکار در حساب Google شما و در برنامه ایمنی شخصی ذخیره می شود.

همچنین یک ویژگی “اشتراک خودکار” وجود دارد که به شما امکان می دهد موارد ضبط شده را به مخاطبین اضطراری از پیش تعیین شده خود ارسال کنید. برای مشاهده فیلم های ضبط شده خود ، به بخش “SOS اضطراری” در “منوی تنظیمات” و سپس به بخش “امنیت و اضطراری” بروید. در این قسمت به قسمت Record Emergency Video رفته و گزینه Your Videos را انتخاب کنید.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما