یکی از اعضای کمیته ملی واکسن کرونا وعده داد: امکان بازگشت به زندگی عادی با قرنطینه هوشمند

[ad_1]

یکی از اعضای کمیته ملی واکسن کرونا گفت قرنطینه هوشمند نوید بخشیدن به اقتصاد و مهار کرونا است.

در روزهای گذشته ، وزیر بهداشت و اعضای ستاد ملی کرونا از اعمال قرنطینه هوشمند به دلیل افزایش آمار واکسیناسیون در کشور خبر دادند. مصطفی غنی ، عضو کمیته ملی واکسن کرونا ، اکنون در مصاحبه با صداوسیما جزئیات این طرح را توضیح داده است:

“بر اساس تلاش های دو ساله شرکت های دانش بنیان در زمینه زیرساخت های هوشمند فناوری اطلاعات و مدیریت خوب وزارت کشور ، سیستمی به طور هوشمند طراحی شده است که به تمام پایگاه های داده ترافیک و ورود و خروج و همه متصل است. سیستم های اطلاعاتی.”

وی به کسانی که واکسینه نشده اند و حامل کرونا نیستند وعده داد که با کمک این سیستم می توانند تجارت خود را باز کرده ، سفر کنند و به زندگی عادی بازگردند. “کنترل تاج درگیر است. مشارکت داشته باشید.”

در استان قزوین ، به گفته غنی ، یک قرنطینه هوشمند به صورت آزمایشی معرفی می شود و مغازه ها طی یک تا دو هفته آینده بازگشایی می شوند. نتایج این پروژه ظرف 3 ماه آینده به ستاد ملی کرونا ارائه می شود و در صورت موفقیت ، به مرحله ملی می رود.

وی در ادامه به ویژگی های طرح قرنطینه هوشمند اشاره کرد و گفت:

“سیستم قرنطینه هوشمند تمام ترافیک یک انجمن ، تجارت و ترافیک جاده ای و غیره را به طور هوشمند کنترل می کند.” در این طرح ، اطلاعات ترافیک بین خیابان های هر فرد ردیابی می شود و اگر فرد واکسینه شده و شرکت حمل و نقل نیست ، آنها مجاز به سفر و مسافرت هستند. “

به گفته غنی ، در این سیستم نیازی به ثبت نام نیست و هیچکس کارت دریافت نمی کند. فقط داده های آزمایشگاهی و شخصی هر فرد در سیستم ثبت شده و مجوز صادر می شود. در صورت ممنوعیت رانندگی ، مجوز تردد صادر نمی شود.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما