دلیل عجیب برای اعزام باغبانان کره شمالی به اردوگاه کار اجباری!

[ad_1]

فرارو- باغبانان کرهای به دلیل موفقیت در زمانبندی شکوفه دادن گیاهی که به نام “کیم جونگ ایل” رهبر پیشین و فوت کرده آن کشور نامگذاری شده بود برای مجازات به اردوگاه کار اجباری اعزام شده بود.

به گگارش فرارو به نقل از دیلی میل، این باغبانان به شش ماه کار در اردوگاه کار می کند. آنان شده اند که نتوانسته اند زمان دقیق ککوفه را بیان کنند، کیم جونگیلیا را تشخیص دهند و برای آن برنامه ریزی درست کنند. قرار ککوفه در تاریخ 16 فوریه به مناسبت تولد رهبر سابق کره شمالی بود.

در آن تاریخ خیابانهای شهرهای کره شمالی به طور سنتی با گل‌ها یشی‌. آن روز به نام روز «ستاره درخشان» در کره شمالی معروف است.

کیم جونگ ایل از سال 1994 میلادی تا زمان فوتاش در سن 69 سالگی در سال 2011 میلادی بر کره شمالی حکمرانی کرد.

امسال سالهای گذشته به سختی برای هیزم به منظور تهیه و تهیه محیطی باغبانان مناسب در گلخانه ای که «کیم جونگیلیا» در آنجا رشد می کنند، می کنند.

کره شمالی

با این، مدیر یک مرزعه پرورش این نوع از گیاه بگونیا در سامسو در استان ریانگ گانگ به دلیل عودم مراقبت کافی از گیاهانش را گرفت. این مرد 50 ساله بود و تنها با نام خانوادگی خود “هان” سرد شده بود و می‌توان یافت که ثابت شود تا مطمئن شوید که گلخانه در ماه‌های زمستان به اندازه کافی گرم است و در نتیجه رشد گیاهانش می‌شود.

زمانی که او سعی می‌کند به مقام‌ها بگوید که مطمئن باشید از شکوفه دادن به موقع گلها برای این رویداد از سمت خود در مزرعه برکنار شد و به شش ماه کار در اردوگاه محکوم شد.

به گزارش فرارو از دیلی میل، گزارشی آگاه میگوید: “فعالیت اقتصادی به دلیل دلیل برانگیختن اضطراری صورت گرفته به منظور از سیستم هوایی شمال کره شمالی به شدت کاهش یافته و باعث شده است که گلخانه های پرورش دهنده” کیم جونگیلیا “نادیده گرفته شده باشد”. شوند».

این منبع میافزاید: “با این وجود، اکنون میگویند که گلهای” کیم جونگیلیا “باید به موقع برای این رویداد رشد کند” هان “چگونه باید آن را پرورش دهد؟” یکی از افراد فعال در مزرعه، مردی حدودا 40 ساله است که تنها با نام خانوادگیش «چوی» شناخته می شود. او نیز به سه ماه کار اجباری در اردوگاه در اردوگاه محکوم شد، زیرا «دما» مناسب در گلخانه را به درستی تنظیم نکرده بود. سایر اعضای گلخانه نیز محکوم شده اند».

کره شمالی

این منبع افزوده است: «یک پرورش دهنده 40 ساله گل هر روز به کمیته حزبی شهرستان فراخوانده میشد تا در مورد وضعیت گلها گزارش و گزارشهای خود انتقادی بنویسد».

سالروز تولد «کیم جونگ ایل» یکی از مهمترین تعطیلات در تره شمالی است و این ککور اعلام نمی کند که قصد دارد برای این سالگرد چه مراسمی برگگار کند. با این وجود، در سالگردهای تولد سالهای گذشته و دیگر سالگردهای کلیدی در کره شمالی تعدادی از سربازان سیستم های تسلیحاتی جدید را در میدان اصلی پیونگ یانگ به نمایش گذاشته تا با نمایش اتحادشان دشمنان را مرعوب کنند. در دسامبر سال گذشته، ده سال پس از مرگ کیم جونگ ایل، مردم کره شمالی مجبور شدند یک دوره 11 روزه عزاداری برگزار کنند که در آن اجازه خندیدن یا نوشیدن مشروبات الکلی را نداشتند.

کره شمالی

مقامات دولتی به مردم دستور دادند تا زمانی که کره شمالی درگذت رهبر سابق را گرامی میدارد هیچ نشانی از خوشحالی از خود بروز نمی دهند. کیم جونگ ایل س از 17 سال حکومت بر ککور در جریان ایجاد یک دیکتاتوری وحشیانه و سرکوبگر در نهایت در 17 دسامبر 2011 در سن 69 سال بر اثر حمله قلبی درگذگذت.

زمانی که «کیم ایل سونگ» این ککور را در سال 1948 میلادی تاسیس کرد سه نسل از خانواده کیم بر کره شمالی حکومت کرده اند. زمانی که کیم ایل سونگ در سال 1994 درگذت کیم جونگ ایل پسر ارشد او قدرت را به ارث برد.

کیم جونگ اون سومین و کوچکترین وسر کیم جونگ ایل است و از مرگ پدرش در سال 2011 میلادی قدرت را به دست گرفت.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما