آشنایی با خدمات میزبانی وب صباح – زومیت

[ad_1]

اگر دانش فنی کافی برای انتخاب هاست مناسب ندارید، می توانید با انتخاب گزینه مناسب از بین پلن های مختلف صبا به کارشناسان صبا مراجعه کنید. صبحاست با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران است.

صباحست با 15 سال تجربه در خدمات میزبانی وب، میزبان طیف گسترده ای از وب سایت های سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی است. در زیر برخی از خدمات ارائه شده در صباحست آورده شده است.

هر چند یکی از مهمترین عوامل خریده است لازم به ذکر است که تایم است. Uptime مدت زمانی است که یک وب سایت در یک بازه زمانی در دسترس کاربران قرار می گیرد. زمان عملیات معمولاً به صورت درصد داده می شود. صباحست با ارائه خدمات تا 100 درصد احتمال غیرقابل دسترسی بودن وب سایت شما را کاهش می دهد. غیرفعال کردن وب سایت باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان و فروش می شود و تأثیر منفی بر سئوی وب سایت خواهد داشت.

اگر زبان برنامه نویسی وب سایت شما ASP.NET است و می خواهید هاست ویندوز بخرید یا در هنگام ایجاد وب سایت خود از زبان برنامه نویسی PHP استفاده کرده اید و می خواهید هاست لینوکس بخرید، می توانید با رفتن به بررسی های مختلف گزینه مناسب هاست ویندوز و لینوکس را انتخاب کنید. برنامه های Sabhaast. اگر می خواهید از کنترل پنل محبوب cPanel استفاده کنید، هاست لینوکس برای وب سایت شما مناسب است.

فردا است

سرورهای صباحست در بهترین دیتاسنترهای ایران و آلمان قرار دارند. اگر ترافیک وب سایت شما از ایران است، بهتر است از سرورهای ایرانی استفاده کنید و اگر بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت شما خارج از ایران هستند، بهتر است از سرورهای خارج از ایران استفاده کنید. برای اطمینان از امنیت وب سایت، تمام برنامه های Sabha دارای یک فایروال اختصاصی برای جلوگیری از حملات DDoS هستند. و وف اختصاصی اجرا شده است.

پشتیبان گیری منظم و روزانه در سرورهای مجزا از دیگر ویژگی های پلن های سبها است. یکی از موثرترین راه ها برای بهبود امنیت وب سایت و رتبه بندی موتورهای جستجو، گواهی SSL است. صباحست با صدور انواع گواهینامه های SSL که مرورگرهای معتبر می توانند از آن پشتیبانی کنند، امنیت وب سایت شما را تامین می کند.

اگر وب سایت خود را با وردپرس ساخته اید و می خواهید سرعت و امنیت وب سایت خود را افزایش دهید، بهتر است از هاست وردپرس استفاده کنید. با هاست سبهاست وردپرس سرعت سایت وردپرس 5 برابر افزایش می یابد. هاست وردپرس صبهاست با استفاده از منابع سخت افزاری قدرتمندتر مانند هارد NVMe و سی پی یو های قدرتمند و رم بالا و استفاده از وب سرور LightSpeed ​​باعث افزایش سرعت وب سایت وردپرس می شود.

اگر وب سایت شما بازدیدکنندگان زیادی دارد و به دنبال راهی موثر برای بهبود سرعت و امنیت وب سایت خود هستید، توصیه می کنیم از سرور مجازی استفاده کنید. در سرور مجازی، بر خلاف هاست اشتراکی، شما منابع را با سایت های دیگری که از همان سرور استفاده می کنند به اشتراک نمی گذارید. در واقع تخصیص منابع در سرور مجازی یکی از مزیت های اصلی سرور مجازی است.

در سرور مجازی یا VPS، همه منابع سرور به عنوان یک سرور اختصاصی در دسترس کاربر قرار نمی گیرند. به همین دلیل، سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی هزینه آن کمتر و بیشتر از هاست اشتراکی است. از مزایای سرور مجازی می توان به عیب یابی سریع و دسترسی کامل به کنترل پنل سرور و بازیابی آسان اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای سرور مجازی داشتن IP اختصاصی است. یک سرور مجازی برای تراکنش های مالی آنلاین مانند صرافی های انتخابی مناسب است. سرور مجازی صبا است در بهترین دیتاسنترهای ایران و اروپا قرار دارد. یکی از ویژگی های کلیدی پلن های سرور مجازی صبها، پورت شبکه 1 گیگابایتی و فناوری ابری است.

سرورهای اختصاصی گزینه ای عالی برای کسب و کارهای بزرگ و وب سایت های فروشگاهی با تعداد بازدیدکننده زیاد هستند. از ویژگی های پلن های مختلف سرور اختصاصی صبا می توان به ترافیک نامحدود با پورت 1 گیگابایتی، منابع اختصاصی، IP اختصاصی، دسترسی کامل به روت و امکان مجازی سازی اشاره کرد.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما