آمار رویارویی‌های فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی

[ad_1]

در جریان هفته بیست و یکم رقابتهای گل لیگ برتر، دو تیم استقلال و سیرجان، روز یکنبه و آدآدی به مصاف تیم میروند.

یکی از نکات مهم و قابل توجه در این مسابقه، حضور امیر قلعه نویی به عنوان قهرمان گلگهر در این مصاف است. قلعه نویی که یکی از مهمترین پیشکسوتان و سرمربیان آبی پوشان پایتخت است، بارها در قامت سرمربی تیم های مختلف در رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال رفته است.

قلعه نویی 4 بار با تیم گلگهر به مصاف استقلال رفته است که 3 بازی با نتیجه کاست و یک بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

همچنین این قهرمان کهنهکار 9 بار با تیم اسپار با استقلال مصاف داشته است که در این بازیها، 2 پیروزی، 5 ککس و 2 تساوی بوده است. او با تراکتور 6 بار به مصاف است که 3 بازی با کاست بازی با کاست به پایان رسیده است و دو بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی پایان یافته است.

ذوب آهن دیگر تیم قلعه‌نویی برای مصاف با استقلال بوده است. او با ذوب آهن 2 بار به مصاف استقلال رفته است که یک بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه تمام شده است. مس کرمان نیز آخرین تیم قلعه نویی است که با آن با استقلال روبهرو شده است که یک بازی با نتیجه پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در مجموع امیر قلعه نویی 22 بار با تیم های مختلف به مصاف استقلال در مسابقات لیگ برتر رفته است که 6، 6 تساوی و 11 باخت عملکرد او در مصاف با استقلال بوده است.

با این حال، بازهم در این بازی هواداران فوتبال شاهد تقابل تفکرات فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویر خواهند بود; تقابلی که همیشه با چالش‌های جذاب خودش همراه بوده است. یکی از نکات قابل توجه به این تقابل، نباختن تیم فرهاد مجیدی در مقابل تیم های امیر قلعه نویی است. در 5 مصافی که فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی با اتحاد داشته اند، 4 پیروزی چندین فرهاد مجیدی است و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است و تا اینجای کار قلعه نویی در مقابل تیم های فرهاد مجیدی قهرمانی را بچشد.

با وجود این اتفاقات و نتایج، باید دید تقابل استقلال و گلگهر سیرجان به چه نتیجه ای ختم خواهد شد و این نکته را هم باید مد نظر داشت که اگر استقلال در این بازی مقابل گلگهر سیرجان شکست نخورد، در کنار سپاهان فصل 90-89، به عنوان شکست‌ناپذیرترین تیم‌های لیگ برتری در طول یک فصل قلمداد تجرد

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما