چرا شستا ساختمان استقلال را تصرف نکرد؟

[ad_1]

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: اگر تعداد کل این دو ساختمان جوابگوی درخواست های شرکت شستا نبود، ممکن است ساختمان باشگاه استقلال را مصادره کرده باشند.

صفی الله فغانپور درباره اینکه چرا شرکت شستا برای تامین مطالبات آنها انجمن و ساختمان باشگاه پرسپولیس را با هم تصرف کرد، گفت: این موضوع در اختیار ما نیست. انجمن می توانست بنا به درخواست اموال انجمن را مصادره کند و حتی این اختیار را داشت که خود ساختمان انجمن را مصادره نکند و اموال انجمن دیگر را مصادره کند.

وی افزود: ما به آنها نشان نداده ایم که چنین اموالی داریم و خود مسئولان این شرکت با پیگیری ها و کارشناسی خود خواستار مصادره فدراسیون فوتبال و ساختمان باشگاه پرسپولیس شدند.

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: خیلی ها می پرسند چرا ساختمان پرسپولیس توقیف شد اما این اتفاق برای استقلالی ها رخ نداد. در این بین جلسات مختلفی داشتیم و توافقاتی انجام شد. بعدها حتی این اقدام برای پرداخت و دریافت وجه در مسیر کارشناسی قرار گرفت اما پس از مدتی این روند متوقف شد. لازم به ذکر است انجمن مدعی ساخت باشگاه های استقلال و پرسپولیس نیست اما اسناد این دو باشگاه به نام انجمن ثبت شده است.

فغانپور خاطرنشان کرد: از آنجایی که مبلغ درخواستی شرکت شستا و کارشناسی انجام شده معادل قیمت اتحادیه فوتبال و ساختمان باشگاه پرسپولیس است، این شرکت درخواست توقیف این دو ساختمان را داده است. اگر مجموع این دو ساختمان مطابق با شرایط شرکت شستا نبود، ممکن بود ساختمان باشگاه استقلال را نیز مصادره کنند.

در پایان در پاسخ به این سوال که در چند روز گذشته چه اتفاقات جدیدی در فدراسیون فوتبال برای حل این مشکل رخ داده است، گفت: توافقات جدیدی انجام شده و امیدواریم تا پایان سال مابقی مطالبات این شرکت انجام شود. متاسفانه شستا به دلیل جو عجله داشت اما باید به زودی با هماهنگی مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و وزارت صمت به توافق برسد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما