آنچلوتی: ما قدرت برد داریم، سرنوشت بارسا مهم نیست

[ad_1]

کد پیام: 1796828/29

زمان: 02:20
1400/09/17

بازدید از: 1520

کریم به دربی می آید

برای سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نتیجه بازی فردا بارسا و بایرن مهم نیست و فقط روی تیم خودش تمرکز کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، حساس ترین دیدار امشب رئال مادرید و اینتر در گروه D لیگ قهرمانان اروپا برای شناسایی تیم برتر بود که در نهایت با برتری 2 بر صفر رئال مادرید و صعود به تیم اصلی به پایان رسید. تونی کروس در دقیقه 17 و مارکو آسنسیو در دقیقه 79 برای رئال مادرید گلزنی کردند و اینتر در دقیقه 64 با اخراج نیکلو بارلا 10 نفره بازی کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت: ما کیفیت و قدرت قهرمانی در لالیگا را داریم و می توانیم یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان باشیم. فکر می‌کنم می‌توانیم با هر تیمی در اروپا پیش برویم. شاید از نظر پرس و دفاع تیم های بهتری از ما باشند اما ما هم تیم قدرتمندی هستیم و نقاط قوت خود را داریم. رئال تیمی باتجربه است و همیشه مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان است.

تمایل به حذف بارسا از لیگ قهرمانان:“مهم نیست فردا در بازی بایرن و بارسا چه اتفاقی می افتد و بارسا به لیگ اروپا می رود یا به یک چهارم نهایی می رسد. مهم این است که ما امشب بردیم و اول صعود کردیم.” من بازی را تماشا خواهم کرد. البته ببینید، پس باید منتظر قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی باشیم.»

شرایط واقعا عالی: « امشب در برخی از قسمت های بازی پرس خوبی نداشتیم، اما از هر نظر در موقعیت خوبی قرار داریم. ما از هیچ حریفی نمی ترسیم و تیم را در سطح بسیار بالایی می بینم. به خصوص خوشحالم که بدون گل خورده کار را تمام کردیم و تمرکز زیادی روی خط دفاعی داشتیم. این یک پیروزی تیمی ارزشمند بود.»

مودریچ با 36 سالگی بهترین بازیکن زمین است: « واضح است که مودریچ در این سن نیاز به استراحت دارد و اکنون 5 روز تا بازی بعدی فرصت داریم. فکر می کنم لوکا در خانه به خوبی در حال ریکاوری است و زندگی خارج از فوتبال بسیار ساده و حرفه ای است. مودریچ عالی است، اما من نگاه ویژه ای به کاماویگا و فد والورده نیز دارم. هر دو خوب بازی می کنند و بسیار به تیم متعهد هستند.

شرایط بنزما برای دربی یکشنبه:یوویچ امشب خیلی خوب بازی کرد و مهره مفیدی در فاز هجومی بود. ما تا روز دربی وقت داریم و باید ببینیم که کریم چگونه کار می کند. فکر می کنم او مقابل اتلتیکو خواهد بود.”

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما