وابستگی افراطی پرسپولیس به آقای شماره ۹

[ad_1]

جدایی ستاره های فصل پیش پرسپولیس و نقل و انتقال و تنها در نقل و انتقالات تابستانی، این تیم را بیشتر از همیشه به مهدی ترابی وابسته کرده است. پرسپولی ها در دوراب در دورابی حضور ترابی هم، حساب ویژه روی او باز کرده بودند، اما این وابستگی، این فصل بیشتر از همیشه به نظر می رسد. در خط حمله، کم استارابی شده و ترابی باید جای خالی از پرسپولیس ستاره های سابق تیم را هم پر کند. همین باعث شده بود و نبود او در ترکیب پرسپولیس، تاثیر مستقیمی روی نتایج این تیم بگذارد.

بدترین عملکرد هجومی
پرسپولیس مقابل فولاد، نمایشی نامیدکننده داشت. آنها در این بازی، بیشتر از 70 دقیقه حریفشان عقب بودند و در غیاب ترابی شوتی به سمت نقطه بزنند. پرسپولیس این فصل در مقابل استقلال هم آمار مشابه صفر شوت داخل، را تجربه کرده بود. با این تفاوت که آن مسابقه، با نتیجه بدون گل به پایان رسید و استقلال هم شوت داخل نقطه ای نزدیک. این بار اما، پرسپولیس از دقیقه 19 عقب افتاد و عا این حال، برای فرار از کاست حتی یک بار احسان مرادیان را وادار به واکنش جدی نکرد. امید گل به 0.5 هم نرسید و بازیکنان هجومیشان هم، آماری نامید کننده بودند. هیچکدام از هافبکها و هافمان ورسپولیس، از متریکا نمره بالاتر از 7 را دریافت نکردند. جای خالی ترابی که این فصل نقش پرسپولیسی در بردهای کلیدی داشته است، در روز کم آنها بیشتر از همیشه به چچم آمد.

وبستگی به شماره ۹
پرسپولیس این فصل، ۳ امتیاز با صدرجدول فاصله دارد. امتیازگیری آن‌ها هم قابل قبول است. پرسپولی ها در 16 بازی، 35 امتیاز گرفته شده و میانگین 2.18 امتیاز از هر بازی را به دست آورده اند. در نبود ترابی، این آمار کاملاً تغییر می‌کند. پرسپولیس این فصل، در همه بازی‌های لیگ برتر ترابی را در اختیار داشت. سه بازی با هوادار ذوب آهن و سپاهان ترابی نترانست بیشتر از یک نیمه پرسپولیس برای بازی کند. پرسپولیس مقابل هوادار، شد. پاس گل اول سرخپوشان در همین را، ترابی پیش از مسابقه همیت داده بوه. ذوب آهن و سپاهان، از پرسپولیس شکست خوردند. نکته مهم، اینجاست پرسپولیس مقابل ذوب هم تا قبل از ورود ترابی در دقیقه 57 بود و هر دو گل این تیم، س از حضور ترابی در میدان وارد دروازه شد. سرخپوشان در جام حذفی و سوپرجام، بازی بدون ترابی را تربه کردند. زور آنها در جام حذفی، به ویستا توربین تیم پایین جدولی لیگ یک رسید، لیگ برتری در لیگ برتر در سوپرجام اما، پرسپولیس را در غیاب ترابی که می دهد.

فوتبال ۳۶۰

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما