(تصاویر) درگیری شدید گورکن عسلخوار هار با تیزشاخ و شغال

[ad_1]

یک گورکن عسل در جریان مبارزه با یک تیزشاخ بارها و بارها توسط شاخه های این حیوان به اطراف پرتاب شد.

به گگارش فرارو، این منظره منحصر به فرد و هیجان انگیز توسط دیرک ترون در حین بازدید از پارک ملی اتوشا در نامیبیا ثبت شد.

دیرک در این باره میگوید: این نقطه خاص در پارک ملی اتوشا یکی از نکات مورد علاقه من است که برای عکاسی در آنجا میروم. مدتی کنار حوضچه آب نشسته بودیم، اما اتفاق خاصی نیفتاد.

ما در واقع در مورد باگت به کمپ بحث میکردیم، زیرا زمان زیادی تا بسته شدن دروازه باقی نمانده بود. می‌خواستم با ماشین دور بزنیم که از دور متوجه حرکت چیزی شدم. طولی نککید که حرکت حیوان را تشخیص دادم و با هیجان زیاد، حضور گورکن عسل خوار را اعلام کردم.

همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و در چند دقیقه تمام شد. شما می‌توانید سال‌ها را در طبیعت بگذرانید و هرگز چنین چیزی را نبینید. این چیزی است که من در سفر در حیات وحش آفریقا دوست دارم.

این حیوانات عصبانی هستند و در انجام هر دیزی که سر راه قرارشان دریغ نمی‌کنند. نوع رفتاری که در اینجا نشان داده شد واقعاً غیرمعمول نیست.

تیزشاخ در جنگ با گورکن عسل خوار به سخت نیفتاد. به یک قدم به عقب رفت، گورکن عسل خوار را بین شاخ هایش قلاب کرد و او را به هوا پرتاب کرد. اولین باری که این اتفاق افتاد فکر کردم مرده است، اما خودش را تکان داد و دوباره به طور مداوم شارژ شد. در نهایت تیزشاخ خسته شد و عقب نشستی کرد.

حدس زده می‌شود که این گورکن عسل ممکن است هاری داشته باشد. یکی از محل من این است که هنگام نوشیدن آب قورت دادن برای این حیوان غیرممکن به نظر می رسد.

روز دوم ما در کنار همان حوضچه آب بودیم و همان گورکن عسل خوار از راه رسی. این بار با یک شغال پشت‌سیاه درگیر شد، باورم نمی‌شد. گورکن عسل خوار شغال را تعقیب کرد. در دوردست، جایی که با دوربینم نمی توانم به آنجا برسم، چند غغال دیگر به معرکه پیوستند. در آن لحظه گورکن عسل خوار با ۷ شغال میجنگید! در یک گو لحظه رکن از پوزه یک شغال گرفت و به راحت او را از میدان خارد کرج. دیوانه بود!

من از تصاویری که از این رویدادی که یک بار در زندگی ثبت شده ام کاملا به وجد آمده ام. آنچه قبلا گفتم، میتوان سالها را در طبیعت اسپری کرد و هرگ چنین چیزی را ندید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما