آیا باغیرت‌تر از سیدجلال و نوراللهی داریم؟

[ad_1]

روزنامه ایران ورزشی: مگر در پرسپولیس با سابقه و با غیرت از سید جلال و نوراللهی داریم چرا آنها یک کلمه حرفی به من نزدیکند و چرا سعید آقایی که یک نیم فصل به پرسپولیس آمده، رگ گردنش باد می کند و بیجهت و بدون دلیل خودش را جلو می برد. می‌اندازد و مرا هل می‌دهد.

سید عبدالله حسینی مدافع مازنی تیم ذآهن معتقد است در صحنه و جدالی که در نهایت بازی به وجود آمده هیچ برخوردی با حامد لک و بدون مدافع پرسپولیس هم بیدلیل با او درگیر شد. مدافعی که به همراه سعید آقایی از زمین اخراج شد. برای اینکه از اصل خبردار می شود گفت و گفت با مدافع ذوبآهن دامتی.

جریان درگیری تو با حامد لک و در ادامه با سعید آقایی مدافع پرسپولیس چه بود که این همه جنجال آفرید و به اخراج تو و مدافع پرسپولیس شد؟!

در آن صحنه خاص توپ از دست حامد لک رد شد و جدا شد به همین دلیل من برای گرفتن توپ پا انداختم و هیچ برخوردی هم با لک نداشتم چون او در ادامه توپ را گرفت. بعد از این موضوع من به حامد لک گفتم من که برخوردی با تو نداشتم اما اگر احیانا برخوردی هم برخوردی هم بوده از تو عذرخواهی میکنم. متعاقب این مسئله حامد لک خودش را به دیداریت زد و گفت که ککم درد می کند و داد و بیداد راه انداخت. من هم که این تمارض لک را دیدم واقعاً عصبانی شدم چون هم در نتیجه پرسپولیس عقب بودیم و هم اینکه حامد لک داشت شلوغش میکرد چون برخوردی با او نداشتم و بعد عصبانی شدم به لک گفتم بلند شو و بیجهت خودت را زمین نینداز. را نگیر.

و بعد چطور با سعید آقایی درگیر شدی؟!

بعد از این موارد که توضیح دادم، سعید آقایی به سمت من آمد و پرخاشگد مرا آن د. من هم او را هل دادم اما خدا را گواه می‌گیرم که هیچ فحشی به آقایی ندادم!

اما سعید آقایی در مصاحبه‌اش با اطلاعاتی که تو فحش ناموسی به د؟

من که قسم خوردم هیچ حرف بدی به سعید آقایی نزدیکم و خدا را هم گواه میگیرم و هیچ وقت هم اهل شلوغ بازی و فحاشی نبودهام. حضور و سبقه قبلی در تیم های دیگر هم این را نشان می دهد .

دیگر بازیکنان مداخله نکردند؟

نه اما حرف من این است که در پرسپولیس با سابقه و با غیرت از سید جلال و نوراللهی داریم چرا آنها یک کلمه حرفی به من نزدیکند و چرا سعید آقایی که یک نیم فصل به پرسپولیس آمده است، رگ گردنش باد می کند و بیجهت و بدون دلیل خودش است. را جلو می‌اندازد و مرا هل می‌دهد.

داور هم که هم زود شما را اخراج کرد؟

من از تمارض لک و بعد از هجوم بی‌دلیل سعید آقایی ناراحت شدم. مستوجب اخراج نبودم و همیشه برای دکتر بیژن احترام خاصی قائل بودم و هستم اما فکر می کنم دکتر بیژن چون سعید آقایی را که یک کارت زرد داشت با کارت قرمز قرمز کرد. در آن لحظه مرا هم از زمین اخراج کرد در حالی که مستوجب اخراج نبودم اما آنجا که همیشه برای دکتر بیژن حیدری احترام زیادی قائل بود و هیچ اعتراضی به داور نکردم.

چرا در دو نیمه فوتبال کاملاً متفاوتی را از تیمتان دیدیم. خداحافظ

بله در نیمه اول در دقایق اول خوب نبودیم و گل بدی را هم دریافت کردیم در نیمه دوم تیم برتر میدان بود و موقعیت های گل صد درصد ما واقعا بیشتر از پرسپولیس بود. به شکلی که چند موقعیت گل جدا از گل دقیقه نود داشتیم که آنها را از دصد دسد مساوی نتیجه‌ای عادلانه برای ما نبود و حق ذوب‌آهن بود. تیم ما در چند دیدار گذگذته بازی خیلی خوبی ارائه داد و ما مقابل گل گهر و استقلال هر و استقلال هم مستحق بردیم و نباید مساوی میشدیم اما بدشانسی مانع بردمان شد. جدا از این موضوع در چند بازی هم مشکلات داوری گریبانگیر ما شد. با این وجود از آنجا که تیمی با پتانسیل بالا پتاریم قطعا بهتر میشویم و از انتهای جدول جدا می شود.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما