گوشی هوشمند ارزان قیمت 5G نوکیا X100 به طور رسمی معرفی شد – زومیت

[ad_1]

HMD Global از اولین گوشی هوشمند نوکیا سری X خود که به طور خاص برای ایالات متحده طراحی شده و با نام Nokia X100 شناخته می شود، رونمایی کرد. این دستگاه به طور انحصاری از طریق اپراتورهای شبکه T-Mobile و Metro در دسترس خواهد بود.

به گزارش Gizmocchina، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح صفحه نمایش 2400 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 است. همچنین یک تراشه Snapdragon 480 5G در این دستگاه وجود دارد Qualcomm استفاده می شود.

حال به پیکربندی حافظه این دستگاه می رسیم. این گوشی هوشمند دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین یک اسلات کارت microSD وجود دارد که به شما امکان می دهد ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را تا 1 ترابایت افزایش دهید.

نوکیا X100 5G

همچنین یک دوربین چهار هسته ای در پشت X100 وجود دارد که مطابق با نیازهای عکاسی شماست. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با یک لنز 5 مگاپیکسلی UV، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه است. دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی نیز برای سلفی و تماس های ویدیویی در نظر گرفته شده است.

نوکیا X100 اندروید 11 را اجرا می کند، اما این شرکت هنوز اعلام نکرده است که دستگاه چه زمانی آخرین به روز رسانی نرم افزاری را دریافت می کند. علاوه بر این، هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با دریافت به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های امنیتی منتشر نشده است.

نوکیا X100 5G

این گوشی هوشمند دارای شبکه اینترنت نسل پنجم زیر 6 هرتز است اپراتور T-Mobile سازگار است. همچنین باتری 4470 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی تامین می شود و این شرکت یک شارژر نیز در جعبه آن تعبیه کرده است. باتری به کار رفته در این دستگاه تنها با یک بار شارژ، دو روز کاری را وعده می دهد. عملکردهای دیگر Wi-Fi 5 (AC، 2×2 MIMO)، بلوتوث 5.1، اتصال 3.5 میلی متری هدفون هستند. AptX Adaptive و aptX Voice نیز برای هدست های بلوتوث و رادیو FM برای هدست های سیمی پشتیبانی می شوند.

نوکیا X100 5G

مقاله مرتبط:

نوکیا X100 در تاریخ 19 نوامبر با قیمت 252 دلار در ایالات متحده عرضه می شود. همانطور که قبلا ذکر شد، این دستگاه به طور انحصاری در دسترس مشتریان T-Mobile و Metro T-Mobile است جا داده خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند مقرون به صرفه نوکیا X100 چیست؟

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما