احتمال تغییر حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱

[ad_1]

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 مجلس گفت افزایش حقوق سربازان در سال آینده در حال بررسی است و تا یکی دو روز آینده نتایج آن اعلام می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا حاجی بابایی از افزایش حقوق سربازان نسبت به سال گذشته اطمینان خاطر داده اما گفته شده در بودجه برای حقوق سربازان ابهامیان میان نظرات این کمیسیون، ستاد و ستاد کل نیروهای مسلح وجود دارد.

کمیسیون تلفیق مجلس 5 بهمن ماه اعلام مدد حقوق سربازان مجرد غیرصد حقوق یک درصد یک پایور و برای سربازان متأهل 90 درصد حقوق یک پایور شود.

به گفته سید محسن دهنوی نایب رئیس کمیسیون تلفیق، بر اساس این قانون حقوق ماهیانه هیچ سربازی کمتر از 3 میلیون و 350 هزار تومان نمی شود و حقوق سربازان متأهل هم 5 میلیون تومان می شود.

دولت برای حقوق سربازان در سال آینده مبلغ 8 هزار میلیارد تومان را در لایحه بودجه تعیین کرده اما برای کمیسیون تلفیق، برای بودجه بودجه 3 میلیون و 350 هزار تومان، حدود 12 هزار میلیارد تومان به مبلغ بودجه در بودجه اضافه می شود.

اعضای کمیسیون تلفیق اخیراً انجام داده اند و هیئت رئیسه این کمیسیون، اصلاح را در لایحه بودجه اعمال اعمال می کند.

با هماهنگی میان برخی از اعضای رئیس کمیسیون تلفیق و ستاد کل نیروهای مسلح، احتمال کاهش بودجه 12 هزار میلیارد تومانی به 4 هزار میلیارد تومان وجود دارد.

حقوق سربازان در کاهش این بودجه به حدود ۲ میلیون تومان می رسد.

این در حالی است که آقای حاجی بابایی در نشست خبری امروزش گفته “یک سر سوزن ابهام در بودجه 1401 نیست و هیچ فشاری نمی تواند نظر را در نظر بگیرد.”

شنیده هایی نشان می دهد در جداول لایحه بودجه، هنوز چنین تغییری ایجشد هد نر.

مسئول هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح دی ماه امسال از افزایش حقوق سربازان وظیفه در سال آینده، “به انداره ای که در محیطی خدمت می کند” امیدواری کرده بود.

به گفته سردار سرتیپ علی عبداللهی حقوق سربازان در حال حاضر 900 هزار تومان است.

مصوبات کمیسیون تلفیق در نهایت باید در صحن علی مجلس بررسی شود و از نظر شورای نگهبان به قانون تبدیل شود.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما