ادعای عجیب نماینده نجف‌آباد علیه روحانی

[ad_1]

خبرگزاری دانشجو: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های برخی از مسئولین درباره FATF، اظهار کرد: دکتر آقای روحانی توجهی به انتخاب اطرافیان خود در دولت ندارد در نتیجه همیشه لانه بسیار زیادی نفوذی ها و جاسوسان در اطراف آقای روحانی ندارد. روحانی از ابتدای انقلاب اند و جا خوش کرده است.

وی ادامه داد: در زمان شورای عالی امنیت ملی هم آقای روحانی حضور داشتند اگر نگاه شود متوجه حضور جاسوس در اطراف او میشدیم که همچنان ادامه دار است.

ادعای عجیب نماینده نجف‌آباد علیه روحانی

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با بیان اینکه عمد یا غیر عمد چنین اتفاقاتی مشخص است و دستگاه های امنیتی باید این موضوع را پیگیری کنند، گفت: در کشور تعداد جاسوسان و نفوذی ها بسیار زیاد است.

ابوترابی تصریح کرد: دشمن در بحث تحریمها یک حلقه مفقوده در داخل دارد که میخواهد از طریق FATF به دست پیدا کند از این رو میخواهد بداند که آن مراودات مالی در کشور چگونه در حال سختی است تا مردم را تحت نظر داشته باشد و همچنین. بداند که نقاط ضعف کشور در کجا قرار دارد.

وی افزود: افراد نفوذی و برخی افراد در داخل عمد یا غیر عمد در داخل کشور به دنبال آن هستند که این حلقه مفقودی دشمن را در نهایت به داخل می برد، ولی آن را مشخص می کند که برخی چیزها در این کشور به دنبال این اقدام هستند.

نماینده مردم نجف اباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از این رو برای تکمیل پازل دشمن در کشورهای تکهای به نام FATF نیاز است که برخی از آنها در داخل در حال تکمیل این دشمن دشمن در کشور هستند و در حال حاضر از رسانه های جنگی استفاده می کنند. ونگ روانی با بوقهای خارج از ککور بی سی فارسی، من و تو، ایران اینترنشنال، رسانه های فارسی زبان خارجی و همچنین فضای مجازی در این موضوع است.

ابوترابی گفت: وقتی موضوع واکسن کاملا مشخص است که بیشتر فضاهای رسانه ای که از خارج از کشور ایجاد می شود از این رو برخی ها در داخل و دشمنان خارجی به دنبال آن هستند که این حلقه مفقوده را در داخل تکمیل می کند تا به راحتی بشود. راه‌های تنفسی ایران را برای دور زدن تحریم‌ها ببندند.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما