واکنش سولشر به فنرباغچه: ما بازیکن بدی نمی خواهیم

[ad_1]

کد پیام: 1783047/59

زمان: 19:14
1400/07/09

بازدید: 9،217

اوله گونار سولسشر ، سرمربی منچستریونایتد با خشم نسبت به دنی فن د بک هشدار داد که بازیکنان بد مزاج جایی در تیم ندارند.

ورزش سه گفت: ویدئویی از عصبانیت فنده بیک و بازگشت او به نیمکت پس از عدم حضور در زمین در پیروزی 2-1 منچستریونایتد مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان منتشر شد. در این ویدئو مشخص است که او با عصبانیت لباس های ورزشی خود را روی زمین می اندازد و لثه هایش را بیرون می آورد.

این اتفاق در حالی رخ داد که شایعات زیادی درباره سمت فنرباغچه در یونایتد وجود داشت. بارها گفته شده که این بازیکن عصبانی و ناراحت است زیرا زمان کافی در زمین ندارد.

با این حال ، سولشر می گوید که او نیاز دارد تا همه بازیکنانش حرفه ای رفتار کنند و از هم تیمی های خود حمایت کنند. او روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “من تیمی را هدایت می کنم که پر از بازیکنان بین المللی است که می خواهند قاطع باشند ، می خواهند بازی کنند و همه می خواهند بازی کنند.” دونی آماده بود تا مانند بازیکنان در زمین حضور داشته باشد. من احتمالاً بیشتر از هر کسی در باشگاه جانشین بودم ، باید این را ثبت کنم و می دانم که بازیکن باید همیشه آماده باشد. “شاید من چند بار خوشحال نبودم ، اما این تصمیم سرمربی است.”

سرمربی نروژی اضافه کرد: “الکس تلس به عنوان مدافع چپ وارد زمین شد و فرد بازی خوبی انجام داد. من ناراحتی هر بازیکنی را که مشتاق بازی است درک می کنم ، این احساس باید به انرژی و عزم برای زمانی که بازیکن به زمین می رود تبدیل شود. این به من نشان می دهد. این فقط در مورد دانی نیست ، همه باید چنین باشند. “من یک تیم پر از بازیکنان بین المللی دارم و اگر می خواهیم با هم موفق باشیم ، نباید بازیکنانی داشته باشیم که روحیه بدی دارند یا تیم انرژی که باید بگیرد. “

بازیکن 24 ساله هلندی در سپتامبر 2020 با قراردادی 35 میلیون دلاری از آژاکس به منچستریونایتد نقل مکان کرد اما در اولین فصل حضورش در این تیم در کنار پل پوگبا و برونو فرناندز بازی نکرد. وضعیت او در فصل دوم نیز بهبود نیافت. او در سه بازی تنها 141 دقیقه بازی کرده است که بسیاری را بر این باور می اندازد که او در ژانویه به دنبال جدایی از شیاطین سرخ است.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما