استقلالی پرسپولیس نباش!

[ad_1]

خبرآنلاین: از طرف محمود فکری ملیچ به باشگاه اهدا شد.

انتخاب های عجیب و هیجان انگیز در استقلال. شاید قانون را نمی دانند و شاید هم از روی لجاجت می خواهند و برای اینکه برای بازیکنان داخلی خط و نشان بکشند راهی را می روند که تیم های دیگری مثل پرسپولیس در پیش گرفته اند، یعنی بی مهری در برخورد با بازیکنان خارجی. !

ترکیب استقلال مقابل گل گهر و نه آن همه خبر بد

وقتی لیست استقلال مقابل گل گهر اعلام شد، نام یکی از بازیکنان در میان آنها نبود: میلیچ. حاشیه بود و چقدر مسئولان استقلال به هواداران قول می دادند که میلیچ به جایی نمی رسد. هر چه بود آمد و دوباره جزو استقلال شد. اما وقتی میلیچ در استقلال مقابل گل گهر حضور نداشت، پیامی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «بی دلیل روی نیمکت بنشین!» اشکالی ندارد که همیشه از تیم حمایت کنی. ما دیروز به خوبی پیروز شدیم و هم تیمی هایم عملکرد خوبی داشتند.”

معضل فضای مجازی و حساسیت های فکری

محمود فکری هفته گذشته درباره دلایل ناکامی استقلال صحبت کرد و گفت: بسیاری از مشکلات این تیم مربوط به فضای مجازی است، حتی در تمرینات به بازیکنان گفته بود که اگر چیزی در فضای مجازی ببینی بررسی می کنم حتی باشگاه هم نمی بیند. بی‌تفاوت می‌ماند: میلیچ نیز طی چند هفته گذشته در بیانیه‌ای مفصل از کادر مربیگری کاملاً حمایت کرده است، که در آن زمان طرفداران زیادی برای محمود فکری ایجاد کرد.

جلسه کمیته انضباطی؛ به زودی

جلسه رسیدگی به پرونده میلیچ یا امروز یا فردا است. آنچه مسلم است این است که میلیچ به هیچ تیمی کری نخوانده است و پستی که او گذاشته احتمالا آنقدر حساس نیست که تیم را به حاشیه براند.

حواس مستقل متمرکز است، آنها دیگر نمی توانند بازیکنان خارجی را جذب کنند

میلیچ به باشگاه سپرده شده و در هر صورت مسئولان استقلال می توانند تصمیمی بگیرند که منجر به جدایی این بازیکن از استقلال شود. فسخ یک طرفه قرارداد بدون شک خسارت زیادی به باشگاه وارد می کند. در استقلال متحمل جریمه های سنگین و پرسپولیس می شوند. باید نور روشنی وجود داشته باشد تا احساسی تصمیم نگیرند. جدای از جریمه و غرامت بازیکنان، احساس استقلال باید به سمتی باشد که طبق قانون جدید وزارت ورزش و جوانان، هر تیمی که بازیکن خارجی را از دست بدهد، نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند. میلیچ بازیکن خوب و یکی از تاثیرگذارترین شخصیت هاست. استقلالی ها مراقب باشند که این بازیکن را به راحتی از دست ندهند و جریمه های سنگینی را متحمل نشوند.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما