انحلال نهایی مراسم ملی در 9 دسامبر 1400

[ad_1]

قطعنامه پایانی مراسم سراسری 9 دی 1400 منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در 18 دی ماه 1400 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متن قطعنامه پایانی مراسم سراسری را منتشر کرد.

بسمِ اللهِ الرََّحَمَنِ الرَّّح .يم

می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و خداوند نور خود را کامل می کند و کافران کهف او هستند.

18 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، روزی که معجزه الهی در آن به نمایش گذاشته می شود و وحدت امت عاشورایی ایران اسلامی حول محور ولایت و نماد ولایت تجلی می یابد. حماسه بی بدیل مردمی و با حضور خودجوش مردم در صحنه و شرکت در راهپیمایی بزرگ و باشکوه، فتنه آمریکایی صهیونیستی هم اکنون در دوازدهمین سالگرد این حماسه ماندگار و همزمان با دومین سالگرد شهادت سرلشکر شهدای جبهه مقاومت با حمد و سپاس خداوند متعال و با فریاد بلند و خصمانه «الله اکبر – خامنه ای رهبر» اعلام می داریم:

1- نهضت مردم ایران در 8 دی 1388 مظهر قدرت الهی، ولایت مداری، دشمن شناسی، موقعیت گرایی، بصیرت، همبستگی ملی و پاسخ عاشورایی در سراسر کشور با حضور همه سلیقه ها و آحاد ملت ایران و ملت ایران بود. برای زنده نگه داشتن این روز حماسه 18 دی واقعاً ابتکار الهی و انقلابی رهبر فرزانه و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است که باطن ایشان را محکوم می کنیم.

2- تظاهرات عاشورایی ملت ایران در 8 دی 1388 دفاع همه جانبه از اسلام، انقلاب و رهبری و برائت و مقابله همه جانبه با دولت های غربی مداخله گر در امور ایران و نفرت افکنی بود. وی همچنین پاسداری از نعمت های بی بدیل نظام اسلامی، ولایت فقیه و رهبر خط مقدم را وظیفه دینی و ضامن ثبات و امنیت کشور و سرکوب ناآرامی ها دانست. ما اعلام می کنیم که اسلام و رهبر عزیزتر از جان ماست.

3- قیام آمریکایی صهیونیستی در سال 2009 یک کودتای بین المللی بود که از تجربه انقلاب های رنگی و تکنیک های جنگ نرم برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد. اینک هر اقدامی با هدف انتشار این روایت تحریف‌شده و غیرواقعی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی جای ظالم و مظلوم و حق و باطل را عوض می‌کند و اقدامی مذبوحانه برای متوقف ساختن آن است، محکوم می‌کنیم. جنبش برائت از شورش

4. ما سیاست های خصمانه آمریکا جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانش در قیام های جدید را به شدت محکوم می کنیم و صریحا اعلام می کنیم که مردم ایران اقدامات خود را بی پاسخ نخواهند گذاشت و مانند حماسه 18 دی مردم ایران در عرصه های جدید پیروز خواهند شد. .

5- تلاش مجدانه مسئولین، نویسندگان، وعاظ و همه هنرمندان و فعالان فرهنگی و رسانه ای کشور در جهاد روایتگری و تبیین و پاسداری از عناصر مقاومت و استقامت، مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و آله و سلم. مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ما خواهان دفاع مقدس، جبهه مقاومت و پاسداری از روایت صحیح همه وقایع تاریخی هستیم که هویت و پشتوانه نظام را ایجاد می کند.

6- رصد و پیش‌بینی، اقدام به موقع و پیشگیرانه و بازدارنده همه مسئولان کشور، نهادها و سازمان‌ها، فعالان انقلابی عرصه فرهنگ و رسانه در مواجهه با جنگ‌های نوظهور مانند جنگ تحریف، شناخت و عملیات روانی دشمن با هدف تشکیک در تضعیف ارکان نظام، استیصال، سیاه‌نمایی، بی‌ثباتی کشور، تولید روایت‌های کذب و خلاف واقع، انتظار داریم اقدامات انقلابی، به موقع، مؤثر و هوشمندانه برای صیانت از عناصر مقاومت انجام شود.

سلام بر شما و رحمت و برکات خدا بر شما باد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

9 ژانویه 1400

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما