پرواز بیت کوین و اتریوم

[ad_1]

قیمت بیت کوین با رشد بیش از 12 درصدی به بالای 4300 دلار رسیده و اتریوم هم با بیش از 9 درصد رشد، تعداد زیادی با 2900 دلار ندارد.

به گگارش اقتصادنیوز، امروز یک روز استثنایی برای رمز ارزهاست که مشابه آن در تاریخ بازار ارزهای دیجیتال، کمتر مشاهده می شود. بیت کوین امروز با رشد بیش از 12.5 درصدی، به قیمت حدود 4320 دلار می شود و ارزش آن هم به شدت افزایش یافته است.

طی شبانه روزی بیش از 38 میلیارد دلار بیت کوین پرداخت که این رقم قابل توجه در مقایسه با روزهای گذشته است. ارزش بازار بیت کوین هم بی 817 میلیارد دلار رسیده و بازدهی هفتگی آن هم از 15 درصد فراتر رفته است.

اتریوم از بیت کوین عقب ماند

اتریوم، دومین ارز بزرگ امروز بیش از 9 درصد رشد کرده و هم اکنون حدود قیمت 2890 دلار می شود. بازدهی هفتگی اتریوم هم به بیش از 11 درصد رسیده است.

در شبانه روز گذشته بیش از 19 میلیارد دلار تریوم سرمایه گذاری شده و ارزش بازار اتریوم هم به بیش از 345 میلیارد دلار رسیده است.

تا مدتی پیش، اتریوم در روندهای صعودی معمولاً رشد بیشتری از بیت کوین ثبت می کند اما این بار اتریوم از ارز اول بازار عقب مانده و 3 درصد کمتر از آن رشد کرده است.

آلت کوین ها روی ابرها راه می روند!

امروز وضعیت آلت کوین ها هم عالی است. خیلی از آن ها در یک روز سودی به خود می دهند و کسب این سود را در سایر بازارها ماه ها زمان می برد. که روز گذگذته رمز ارز خریده اند امروز وضعیت بسیار خوبی دارند و شاهد رشد چچمگیر ارزش دارایی خود اند.

بازدهی هفتگی «ترا» به 84 درصد رسید

در فهرست 50 ارز برتر بازار، به جز «دای» که در قیمت منفی یک دهم درصد می شود، سایر ارزها مثبت هستند و بیش از 3 درصد رشد کرده اند. «ترا» مثبت‌ترین ارز امروز است که بیش از 26 درصد رشد کرده و بازدهی هفتگی آن هم به بیش از 84 درصد رسیده است.

دوم ارز پربازده ارروز Near Protocol است که 22 درصد رشد کرده و پس از آن تتا نتورک و فانتوم با بازدهی 18 و 14 درصد قرار دارند. جالب اینجاست که به جز ارزهای ذکر شده، 14 ارز دیگر هم بازدهی بالای 10 درصد در یک روز داشته اند که این آماری فوق العاده برای بازارهای ارزهای دیجیتال است.

در آمار بازدهی هفتگی هم به جز الروند و دای که کمتر از یک درصد طی یک هفته داشته اند، مابقی آرزوها بازدهی مثبت را ارائه می دهند.

رشد 10 درصدی ارزش بازار

یکی دیگر از مواردی که نشان می دهد امروز یک روز استثنایی برای رمز ارزهاست، رشد 10 درصدی ارزش بازار است. از زمانی که در یک روز، ارزش کل بازار بیش از 10 درصد رشد می کند، به چند ده میلیون دلار رسیده است.

امروز ارزش بازار با رشد 10 درصدی به 1.91 تریلیون دلار رسیده است. ارزش رشد هم با رشد 31 درصدی، به رشد 115 میلیارد دلاری رسید.

ارزش دلار دیفای 18 میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم 95 میلیارد دلار پول نقد شده اند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما