اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، به قند خون مبتلا می‌شوید

[ad_1]

در ابتدا بهتر است بدانم که دو نوع است؛ نوع اول، تا قبل از سن 40 سال در بدن نمایان می شود و غیر قابل پیش بینی است. نوع دوم، بعد از سن 40 در بدن بروز پیدا می کند که سبک زندگی مناسب قابل پیگگیری است.

به گزارش هلثی، درمان، بیماری خاموش است. رایج‌تر بوده و به دلیل سبک زندگی اشتباه به وجود می‌آید. عدم تحرک کافی، تغذیه نامناسب و اضافه کردن وزن از وجود دمدن دیبس.س.بس.

بیماری، بیماری است که علائم خاموشی در بدن دارد و ما متوجه می شویم که این بیماری میشویم که به اصلی ترین و مهم ترین بدن ما آسیب جدی وارد می کند.

ما می توانیم با شناختن و شناسایی نشانه های خاموشی در بدن، مانع از آسیب به چچمها، کلیه و قلب شوند. در ادامه، با ۱۰ نشانه خاموش در بدن آشنا شوید.

۱. دست‌شویی رفتن‌های مکر

اولین علامت نوع دوم، بیماری تکرر است. در بدن ما میزان زیادی از قند (گلوکک)، بلا استفاده وجود دارد که همه آنها را تشخیص دهند. در این صورت تعداد دست‌شویی‌ها زیاد شده و در هر بار، میزان محسوسی بیش از حد طبیعی است.

۲. تشنه‌تر از حد معمول

برای اینکه قند اضافی در خون ما دفع شود، بدنی آب بیشتر می‌شود. کسانی که خاموش دارند، علائمی مانند تشنگی بیش از حد می توانند داشته باشند. در این صورت شخص، بیشتر از حد معمول از آبمیوه، نوشابه و شیرکاکائو اسدتن اسدتف،.

۳. کاهش وزن بی دلیل

قندهای به دست آمده از موادغذایی، که برای سوختن ماهی ها و حفظ بقای بدن به آنها نیاز دارند، به راحتی از بدن خارج می شوند بدون اینکه سلول های بدن ما از آنها مصرف کنند.

در این صورت ما انرژی مورد نیاز برای هضم را پرداخت کرده است. اما انرژی دریافت نمی‌کنیم. در این صورت است که بدون هیچ رژیم غذایی و تحرک بیشتر، لاغر می‌شود.

۴. گرسنگی بیش از حد معمول

بالا بودن سطح قند (گلوکز) در بدن به معنای تعمین قند مو،د نیاز ماهیچه  هس. در واقع، انسولین موجود در خون ما به خوبی بدن ما کار نمیکند و ما بیشتر و بیشتر از حالت نرمال احساس گرسنگی مفرط میکنیم. این گرسنگی کاذب نبوده و در اکثر مواقع با افت فشاری و سرگیرسا٪.ر

۵. نتایج همیشگی

توصیه های همیشگی برای درمان داروهای نرمال است. نتایج به این دلیل به وجود میآیند که غذاها، سوخت لازم برای سلولهای را برای رای دادن نمیکنند و قندهای به دست آمده از موادغذایی دفع میشوند.

۶. حالات بد روحی

به دلیل وجود گلوکک اضافه در بدن، حالاتی مشکلات موقتی را تجربه می کنیم. پس نسبت به تغییراتی در حال خود هم‌‌های لازم را داشته باشید حتی اگر بدون دلیل رخ دهد.

۷. تاری دید

شروع با مسدود کردن رگهای خونی پشت چشم‌ها، باعث تاری دید می‌شود. گلوککی که بر اثر آن در خون ما وجود دارد نوع متفارند با گلوکهای رایج برای بدن سوخته هستند و به همین دلیل به ارگانهای بدن آسیبهای جدی میرسیند.

اولین نشانه درمان با رفع تاری دید همراه است به شرط آن که هر چه سریعتر برای درمان اقدام کنید. ‏

۸. بهبود در بهبود زخم ها و خونریزی

آیا بیمار به بیمار یا مرض قند هستید؟  ۱۰ نشانه خاموش که باید بشناسیم

دیر خوب شدن زخمها و بند آمدن در هنگام بریدگی یا سوختگی، از نشانه های دیگر وجود دارد. ممکن است این نشانه ها با فاکتورهای پوستی نیز بروز کند که در هر دو صورت، بهتر است آمایشات مربوطه را انجام دهید و با پپک خود در میان قرار دهید.

۹. بیحسی و خوابرفتگی دست و پا

یکی از نشانه های خاموش در بدن مانند بی حسی در انگتان پا، صدمه به رگهای عصبی است. این صدمات می تواند با بیحسی و خوابرر دستها مکرر دستها و پاها خود را نبان دهند که نباید به آنها بیتفاوت شوند; زیرا آسیب رگهای عصبی بدن، غیرقابل ترمیم است.

۱۰. بیماری های بیماری

وجود بیش از حد قند در سرطان، باعث جذب باکتریها در منطقه تناسلی مو. بنابراین، بیماریهای بیماریهای و بیماریهای ناشی از بیماری می تواند از علائم خاموش باشد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما