بارمَن های رباتیک در المپیک پکن

[ad_1]

فرارو- مهم ترین رویداد امسال است که دولت چین به دنبال کاهش انسان با انسان بوده است. در نتیجه، در روزهای متوالی شاهد اتوماسیون و خودکارسازی در جنبه های موجود بوده است. در این راستا چین از ربات‌ها استفاده می‌کند.

به گزارش فرارو به نقل از یاهو نیوز؛ ربات های همبرگر ساز، ربات های نظافتچی، ربات های هشدار دهنده درباره استفاده صحیح از ماسک، ربات های سرخ کننده سیبی و اکنون ربات بارمن در بارها و کافه های پکن برای سرو نوشیدنی و کوکتل های مختلف به مشتریان زمینی حضور دارند.

اکنون در پکن به هر جا نگاه کنید ربات‌ها را ببینید. برخی در لابی هتلها در حال چرخش هستند و به ضد عفونی هوا میپردازند تا روشهای درمانی برای مقابله با کووید باشند و رباتهای دیگر به بازدیدکنندگان توصیه می کنند که مطمئن شوند که ماسکهایشان را به شکل صحیح بر روی صورت شان قرار داده اند.

وقتی المپیک، پکن را شهری رباتیک می‌سازد

این ربات های شاد کوچک شبیه سگ های ربات غول پیکر ربات “بوستون داینامیکس” ساخته شده در آمریکا. زمانی که این ربات های جذاب دور شما میچرخند لحظه ای طول کشید تا به یاد بیاورید که احتمالاً از شما فیلم برداری می کنند و هر حرکتی را دنبال می کنید.

تصمیم برگگاران المپیک برای خودکارسازی بیشتر کافی شاپها و بارها در مرکک برگگاری المپیک تصمیمی هوشمندانه بوده است. هزاران خبرنگار، عکاس و فعال رسانه ای طی دو هفته آینده به این اماکن سر خواهند زد و رباتها از آنان پذیرایی می کنند.

به سقف کافه ها نگاه می کنید و سیستم مسیدهای از مسیرها و طناب ها را می بینید که در آن ظروف سرپوشیده از سقف پایین می آیند و آماده برداشته می شوند. اگر به اطراف نگاه کنید یک بازوی مکانیکی سفید بزرگ را می بینید که به طرز ماهرانه های سبدهرایب زمینی سرخ شده را برمی گرداند و یا همبرگر سرو می کند برمی گرداند و یا همبرگر سرو می کند. انتظار برای سرویس دهی توسط یک ربات می‌تواند تا ۴۰ دقیقه به طول بیانجا.

تابلوهایی در سراسر کافه ها و بارها عکاسی یا فیلم برداری را ممنوع می کنند پیشنهادی ملایم که همگان با گوشی های هوشمند تلفن همراه و دوربین های برافراشته نادیده میگیرند! این یک امر نادر در چین است: قانون شکنی بدون مجازات باقی مانده است.

وقتی المپیک، پکن را شهری رباتیک می‌سازد

با حدود 50 یوان کمی از 8 دلار می توانید کمتر یک همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده را توسط ربات برای تان تهیه کنید سفارش دهید. در مورد کیفیت غذاهای سرو شده توسط ربات‌ها خوشمزه خوشمزه. با این حال، قاعدتا این روزهای پکن برای تجربه آپپی به آن شهر سفر نمی کنند.

چند قدم دورتر و نزدیک غروب بدون شک یکی از محبوبترین رباتها در بین خبرنگاران “ربات بارمن” خواهد بود با یک بازوی پذیرایی که مجموعه ای از آب میوه ها و نوشیدنی ها را برای شما آماده می کند. اما این بارمن یک ربات است و بشد بارمنهای آنید نمی توانید داشته باشید که برایش درد و دل کرده و پاسخی دلسوزانه را از سوی آن نوید داشته باشید!

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما