برای بازگشت به رئال باید پیشرفت زیادی داشته باشم

[ad_1]

کد پیام: 1791278/29

زمان: 15:01
1400/08/19

بازدید از: 4,516

فیلیپ لینهارت:

مدافع اتریشی فرایبورگ که پیش از این در تیم جوانان رئال بازی کرده است، درباره دوران حضورش در این باشگاه صحبت کرد.

فیلیپ لینهارت اولین بازیکن اتریشی در تاریخ رئال مادرید است که بدون یک بازی دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. او مانند هموطنش داوید آلابا در پست مدافع میانی بازی می کند و اکنون عضو باشگاه فرایبورگ است، اما سه سال برای جوانان و دوم رئال بازی کرد و رکورد 12 دقیقه حضور در تیم اول را دارد.

او در بازی کوپا دل ری مقابل کادیز توانست برای اولین و آخرین بار پیراهن تیم حرفه ای رئال را بر تن کند. بازی ای که رئال در نوامبر 2015 با نتیجه 3-1 پیروز شد اما به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز بازنده اعلام شد.

لینهارت در مصاحبه ای با ترانسفرمارکت در مورد دوران حضور خود در رئال و احتمال بازگشت به این تیم صحبت کرد.حضور در رئال برای من افتخار بزرگی بود و تجربه تمرین با بهترین‌های جهان بسیار عالی بود. هر بازیکنی این فرصت را ندارد، اما من اکنون 25 سال سن دارم و فکر می‌کنم باید کارهای زیادی انجام دهم. پیشرفت کنید تا به رئال مادرید برگردید. هر بازیکنی نمی تواند در رئال مادرید بازی کند. “اگر ممکن باشد هرگز نه نمی گویم.”

تفاوت رئال و فرایبورگ:“آنها قابل مقایسه نیستند. رئال دنیای متفاوتی است و فرایبورگ از هر نظر باشگاه کوچکتری است. ما اینجا مثل یک خانواده هستیم و همه همدیگر را خوب می شناسیم. من با رافا بنیتز و زین الدین زیدان در رئال کار کردم. زیدان مربی آرامی در زمین بود و خیلی هیجان زده نبود.

او در تمرینات جدی بود و همه به او احترام می گذاشتند. من بدون حتی یک دقیقه بازی با رئال مادرید دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده ام و هر از گاهی این موضوع سوژه شما برای خبرنگاران می شود. به یاد دارم که تیم زیر 17 سال با اخراج 500 یورویی به رئال مادرید رفت و آمد می کرد و سوالی که همیشه برای من پیش می آید این است که آیا واقعاً لازم است که بازیکنان در این سن قراردادهای گران قیمت امضا کنند؟

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما