برای فرهاد مجیدی، پسر خوشتیپ استقلال

[ad_1]

فرارو: استقلال با فرهاد مجیدی همچنان به یکه تازیاش در رقابت های لیگ برتر ادامه می دهند. این تیم در تازه ترین بازی موفق شد از سد صنعت نفت آبادان با یک گل عبور بند و فاصله 6 امتیازی اش با پرسپولیس رده دوم را در آستانه دربی حفظ کند.

به گزارش فرارو، برتری استقلال برابر صنعت نفت، اما در شرایطی به دست آمد که علیرضا منصوریان، سرمربی و کاپیتان سابق استقلال از رفتار فرهاد مجیدی، سرمربی استقلالی حسابی شاکی بود. او در کنفرانس خبری به این موضوع اشاره کرد و گفت که توصیه هایی برای فرهاد مجیدی دارد. علیرضا منصوریان بعد از ککست یک بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل استقلال در نشست خبری با گلایه از رفتار فرهاد مجیدی گفت: تمام زندگی من جنبه احترامات است. قدم را کوتاه می‌کنم که با مردم صحبت کنم. خداوند به ما عنایتی کرده که نباید در خانه مخفی بماند. این بازی یک نکته تاریک دارد. برای دو تیم استقلال و پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. من از سال 63 بازی فوتبال میکنم. از سال ۸۷ هم مربیگری را شروع کردم. امروز اتفاقی افتاد که نمی‌دانم قیمت فوتبال چقدر است؟ مجیدی، خیلی ریلکس از کنار ما رد شد و با ما حرف نزد! یاد موقعی افتادم که وارد استقلال شد که آقای فتح اللهزاده میگفت او لاغر است. به او گفتم لطفا 10 تومان به او بدهيد كه خانه را بگيريد و بعد ببينيد چطور عمل ميكنيد. گفت نمی‌دهم خودت از حسابت می دهی؟

او ادامه داد: امروز نکته تاریکی در این فوتبال دیدم. قیمت یک برد و قهرمانی چقدر است؟ نمی‌گوییم در لیگ برتر کسی که بالاتر از قلعه‌نویی است. اگر چهار، پنچ قهرمانی بیاورم، به او می‌رسم. من ممنون او (قلعه‌نویی) هستم. می‌گویم خانواده‌ام شما را دعا می‌کند. امروز به عنوان برادر یک نصیحت برای فرهاد مجیدی دارم. دوران فوتبال می‌گذرد و قهرمانی هم می‌آید. ما بالاتر از منصورخان (پورحیدری) نداشتیم. ناصر خان (حجازی) هم اسطوره اخلاق است. آقا پسر گل اگر ما را هم ببریم، مسئله‌ای نیست. ما باختیم این که از بغل حسین کاظمی و محمد خرمگاه بگذری چه می‌شود؟ با آن ژست همیشگی می‌گذری چه شود؟

مدیر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به نظرم هیچکس در آینده ما،ا ب۲ یدر. الان میفهم چرا مربیان سابق استقلال در مقابل استقلال به درجه عصر! آقای مجیدی! پسر خوتشیپ؛ از زمینه قبل دوستی داشتیم. برادرت قبل از بازی کنار ما بود. شاید شطرنجی شده بود که من را ندید. اصلا ما به استقلال و پرسپولیس باختیم. چه شد؟ روزی که برانکو را بردم، به او گفتم او را شانسی بردم. او از من مربی تر است. نمی‌خواهم فنی حرف بزنم. بعد از 25 سال، احساس میکنی که فوتبال چقدر می تواند باشد که با این ادبیات از جلوی ما رد میشوی؟ همین آقا پسر خوشتیپ در اراک به من گفت که هر چه فوتبال بازی میکردیم سکوها مال شما بود. به او گفتم من از خانه به خیابان میروم، اما شما از پارکینگ با ماشین به باغ میروی و برمیگردی. به او گفتم شاید بخش اعظمی از سکوهای پرسپولیس هم مال من باشد. هیچ وقت دستم را مانند مجیدی به هواداران پرسپولیس نشان نمی دهد و هیچ وقت علامت چهار نشان نمی دهد. اگر کسی هم عدد شش نشان داد، می‌گویم می‌خواهد کیف کند. از فرزاد عزیز (مجیدی) که دوست و برادر من است و با پدر ما در مکه بوده است، با این که برادر کوچکتر است میخواهم به او کمک کند. راهی که او میرود به ترکستان است.

منصوریان با اشاره به بازی فصل گذشته استقلال با تیم اراک که در آن مقطع نظر او بود، درباره این که آیا غیبتش در نشست خبری قبل از بازی به میزبان استقلال به خاطر این مسائل بود گفت: وقتی در اراک بازی داشتیم، یک دوست بود. خبرنگاری گفت اگر شما ببازی، قرار است که از مجیدی سوال بپرسیم چطوری همه استقلالی ها را میبری؟ اگر اینطور باشد که باید از گل محمدی سوال بپرسید چگونه است‌لالی‌ما ب. من میگویم این یک اتفاق است. دیروز تمرین ما تداخل داشت و راه بندان هم مزید بر علت بود. باید از حواشی باید دور باشم. اگر میخواستم با “جنگولک بازی” جایگاه بخرم، بازی قبل که پرسپولیس را بردم، میتوانستم سوهان روح هواداران این تیم شوم. من تا ۲۰۰ سال فوتبالیست تولید کردم. وقتی قایدی را آوردم، می‌گفتند پای او کج است. امروز هم هفت، هشت نابغه را در صنعت نفت پنهان کرده ام. زندگی من به این شکل جلو می‌رود که اگر عکس دهد7ری را دیدم، از خودم شکاک. دلخوری من هم این است که حسین کاظمی و محمد خرمگاه 10 سال یک روند فوتبالیست بودند و سه سال آخر فوتبالیست نشدند!

او ادامه داد: به احترام هوادار استقلال خواستم این نته بی حرمتی را مگو. هیچ وقت درباره استقلال صحبت نمی کنم و مسائل شخصی را گفتم. اگر سفره دلم بیرون بریزم، قبل از داربی شرایط این تیم به هم می‌ریزد. هر وقت به سمت رستورانم میروم میگویم ما از صدقه سر خدا، خانواده، قرآن و استقلال به این جایگاه رسیدیم. اول حس کردم مجیدی ما را ندید، اما فهمیدم او بادی به غبغب انداخته است و ما را نادیده گرفت.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما