بمب رایولا؛ هلند به یکی از این چهار تیم می رود

[ad_1]

کد پیام: 1797325/29

زمان: 3:05 بعد از ظهر
1400/09/19

بازدید از: 125956

نماینده یک جنجال را افشا کرد

مدیر برنامه معروف دنیای فوتبال ایتالیا اعتراف کرد که ارلینگ هالند به احتمال زیاد تابستان آینده دورتموند را ترک خواهد کرد و 4 گل احتمالی را برای او در نظر گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند که پس از انتقال به بوروسیا دورتموند همچنان در کانون توجهات قرار دارد، همچنان در کانون توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد و تابستان آینده باید زردهای وستفالن را ترک کند. او یک بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد که در پایان فصل جاری فعال می شود که کار را برای مشتریانش راحت می کند.

مینو رایولا، مدیر برنامه های مهاجم نروژی دیروز در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان درباره آینده حرفه ای مهاجم نروژی صحبت کرد.دو سال است که در مورد آن فکر می کنیم. ما ایده های روشنی در مورد اینکه ارلینگ باید به کجا برود داریم و البته نگاهی به بازار حمل و نقل می اندازیم. اگر این کار را نمی کردم، مدیر برنامه بدی می شدم. با بازیکنی مانند هلند، می توانیم بر بازار نقل و انتقالات تاثیر بگذاریم.

قسمت دوم مصاحبه رایولا امروز پخش شد و مشخص شد که کدام تیم ها می توانند مقصد بعدی هلند باشند:ارلینگ می تواند گام بعدی را در فوتبال خود بردارد و همین کار را خواهد کرد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند گل بعدی هلند باشند. سیتی در آخرین دوره پنج بار قهرمان لیگ برتر شده است. هشت سال پیروز شد، در حالی که یونایتد حتی یک بار هم پیروز نشد.» وقتی ارلینگ به دورتموند رفت، همه می دانستیم که چنین روزی فرا خواهد رسید و او مدت زیادی نخواهد ماند.

رایولا ادامه داد: هلند احتمالا تابستان امسال و شاید تابستان آینده دورتموند را ترک خواهد کرد، اما اگر از من بپرسید باید بگویم که احتمال جدایی در این تابستان بسیار زیاد است. باشگاه از تصمیم ما مطلع است و واکنش نشان داده است، اما به شما اطمینان می دهم که هیچ اتفاقی در این زمستان نمی افتد. فکر می‌کنم اگر دورتموند سال گذشته هلند را ترک می‌کرد، پول زیادی به دست می‌آورد، اما به دلیل موفقیت و احترام هواداران، او را حفظ کردند، که فکر می‌کنم تصمیم بزرگ و قابل ستایشی بود.»

در بند فسخ قرارداد هلندی نیز آمده است: این بین من، بازیکن و باشگاه است و قرار نیست در اینجا درباره مفاد قرارداد صحبت کنیم. همه چیز در قرارداد مشخص است. ما بهترین رابطه را با سران دورتموند داریم و همه چیز دوستانه است.”

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما