هفت که باید در مرحله پیش انجام کاری انجام دهید

[ad_1]

فرارو- بر اساس گگارش انجمن آمریکا 96 میلیون آمریکایی 18 ساله و در سنین بالاتر در سال 2019 میلادی به پیش آلوده بودند.

به گزارش فرارو به نقل از یاهونیوز، اگر متوجه شوید که به زودی آلوده هستید به این معنی نیست که به نوع 2 مبتلا می شود اگر برنامه های درمانی را دنبال کنید و سبک زندگی سالمی داشته باشید. انتخاب برای افراد مبتلا به پیش و ایجاد تغییرات متوسط ​​در سبک زندگی می تواند سطح قند خون را به درستی در محدوده طبیعی بازگرداند که این موضوع در آینده یا به زودی شروع به شروع نوع 2 کمک می کند.

در ادامه هفتم عادی سالمی که می توانید انجام دهید توسط متخصصان تغذیه که در زمینه پیش تخصص باید توصیه شود:

۱- نصف (یا بیشتر) بشقاب خود را با سبزیجات غیر ناشاسته‌ای پر کنید

وقتی این کار را انجام دهید متوجه میشوید که با خوردن میزان متوسط ​​از غذاهای ناشتا و غذاهای غنی از هرگس گرسنه نمی خواهید شد. سبزیجات غیرنشسته‌ای کم، کم کربوهیدرات و بسیار سیرکننده هستند.

۲- استرس خود را مدیریت کنید

استرس مزمن می تواند سلامت و تندرستی شما را با مختل کردن ایمنیتان به خطر اندازد و شما را از همه انواع بیماری ها بگذراند. علاوه بر این، مشکلات استرس مانند کورتیزول می تواند به افزایش وزن و افزایش قند خون کمک کند. پیشنهاد می شود تمرینات ککشی، مدیتیشن یا تمرینات ورزشی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید.

۳- به میزان کافی بخوابید

آیا میدانستید که خواب کافی نداشته باشد، فقط شما را بد اخلاق می کند، بلکه باعث کاهش تغذیه سالم خود پایبند می شود؟ خواب نامنظم و کم خوابی می‌تواند پاسخ بدن به انسولین را مختل کنند. خواب کوتاه باعث تغییر رشد رشد و کورتیزول می شود که در مقابل انسولین مقاومت می شود. حتی یک شب خواب بد می‌تواند روز بعد شما را نسبت به انسولین مقاوم‌تر سار سار با توجه به توصیه مرکب کنترل و پیگگیری بیماری (CDC) در آمریکا، هر بزرگسال باید ۷ ساعت خواب در شبانه روز داشته باشید.

4- میوه و میوه بخورید

آمار مرکک کنترل و پیگگیری بیماری آمریکا نشان می دهد از هر 10 آمریکایی تنها 1 نفر روزانه 5 تا 9 وعده میوه و سبزیجات مصرف شده را مصرف می کند. این مواد غذایی سرشار از مواد مغذی و فیبر هستند و کم‌تری دارند.

آنتی اکسیدانها و فیتوکمیکالهای (ترکیبات شیمیایی تولید شده در گیاهانی هستند که طعم، عطر، رنگ و سایر خصوصیات را برای غذاها به ارمغان میآورند) موجود در میوه ها و سبزیجات می توانند در بهبود مقاومت به انسولین نقش داشته باشند که می توانند بهتر قند خون را کنترل کنند. کند.

۵- از مصرف مشروبات الکلی خودداری می کنید

چهار بار نوشیدن مشروبات الکلی یا بیشتر برای زنان و پنج بار نوشیدن مشروبات الکلی یا برای مردان در حدود 2 ساعت بیشتر می تواند خطر ابتلا به نوع 2 را در آنها افزایش دهد. مصرف مشروبات الکلی می‌توان باعث ایجاد پانکراس و نادو در ترشووشسونح ا.

۶- تحرک داشته باشید

نشستن طولانی مدت، از جمله گذراندن ساعات طولانی تماشات تلویزیون یا جلوی رایانه، ممکن است خطری را به گونه ای افزایش دهد که 2 را افزایش دهد. سازمان ورزش عامل اصلی به این بیماری است. فعالیت بدنی را افزایش می دهد به انسولین می دهد، نحوه استفاده از گلوکک خونند را تقویت می کند و سطح مقاومت به انسولین را می بخشد. انجام دست کم ۳۰ دقیقه فعالیت بدنی در ۵ روز در هفته (تقریبا هر روز) تٌد. برای به شما در حفظ تمرینات به جای آن که سعی کنید به شما کمک کنید باید کاری را انجام دهید که دوست دارید نوع حرکتی را انتخاب کنید که واقعاً از آن لذت ببرید. این حرکت می‌تواند یوگا، رقص، وزنه برداری، شنا، دوچرخه سواری یا دوددای.

۷- بشقاب خود را با گزینه‌های گیاهی پر کنید

گیاهانی مانند آجیل، دانه‌ها، میوه‌ها، غلات کامل، لوبیا و حبوبات حاوی مواد مغذی هستند که با عوامل بیماری‌زا مقابله می‌کنند که می‌توانند باعث کاهش کلسترول شما شوند. خلق و خوی شما را بهبود بخشید. رژيم غذايي گياهي در کاهش خطر براي درمان نوع 2 درمان است، زيرا بيشتر و بهتر مي شود کمتري داشته باشد و به انسولين بهبود مي بخشد. پژوهشها نشان می دهند که این نوع الگوی غذایی با کاهش 30 درصدی خطر مرتبط است.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما