ساعت دزدیده شده مارادونا در هند پیدا شد

[ad_1]

پلیس هند می گوید ساعتی متعلق به دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال را پیدا کرده است.

باشقیر جویتی ماهانتا، رئیس پلیس ایالت آسام در شمال شرقی آمریکا تایید کرد که ساعت لوکس برند Hublot با امضای مارادونا در خانه یک جوان هندی در منطقه سیواساگار هند پیدا شده است.

به گفته پلیس، سارق به عنوان نگهبان یک شرکت در دبی کار می کرد و توانست ساعت مارادونا را بدزدد و به هند بیاورد.

ساعت مارادونا یک نسخه محدود و سفارشی توسط شرکت سوئیسی Hoblo است. به گفته پلیس ساعت در گاوصندوق شرکتی که سارق در آن کار می کرد قرار داشت.

وازید حسین 37 ساله، سارق این ساعت گرانبها است که روز شنبه توسط پلیس در منزلش دستگیر شد و یک ساعت معروف در خانه اش پیدا شد.

پلیس می گوید با کسب اطلاعات لازم تحقیقات از این فرد را آغاز کرده و پس از چند روز جست و جو موفق به دستگیری این فرد در ساعت 4 بامداد شده است. گفته می شود پلیس محلی نیز با پلیس دبی در تماس بوده است.

رئیس پلیس منطقه آسام در توییتر از این ساعت استقبال کرد و آن را “موفقیت در همکاری بین المللی” خواند.

دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال جهان حدود یک سال پیش به طور ناگهانی درگذشت و از حضور در دنیای فوتبال محروم شد.

قهرمان ملی آرژانتین به مدت دو ساعت یک تفنگ دستی که حاشیه زیادی هم داشت به همراه داشت و برخی او را به تبلیغات بیش از حد برای شرکت های تجاری متهم کردند. با این حال برخی می گفتند که یکی از ساعت های او به وقت آرژانتین و دیگری ساعتی که در آن کشور بوده تنظیم شده است.

مارادونا از سال 2011 تا 2018 در امارات متحده عربی زندگی کرد و چندین سال سرپرست تیم های فوتبال بود. با توجه به طراحی و ساخت خاص ساعت مارادونا، قیمت دقیق آن مشخص نیست، اما مدل های مشابه شرکت ساعت سازی سوئیسی Hoblo بین 22 تا 30 هزار دلار قیمت دارند.

منبع: یورونیوز

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما