روزنامه روسیه: آمریکا و اسرائیل برای جنگ

[ad_1]

خبرآنلاین: یک روزنامه روسیه: به اعتقادات، خطر آغاز جنگ بسیار زیاد است و برای این منظور، تمامی مقدمات نوشته شده می باشد.

روزنامه مسکوفسکی کامسومولتس روسیه در واکنش به تحرکات آمریکا و بمب افکن های بی 52 و هواپیماهای سوخت رسان به این بمب افکن ها در گزارشی نوشت: آمریکا و اسرائیل آماده جنگ با ایران هستند. در این گزارش می خوانیم:

اوضاع جاری در خاور میانه به شدت، رو به وخامت است. در استان سالگرد ترور (شهادت) سردار قاسمی سلیمانی توسط آمریکایی ها، در منطقه منتظر انتقام جویی باشند. در این زمینه، آمریکا زیر دریایی است و رزم ناوهای خود را به خلیج فارس اعزام کرده است.

در روز 26 ماه دسامبر، کاربران سرویس Flightradar خبر دادند که پنج فروند هواپیمای سوخت رسان نیروی هوایی آمریکا بر فراز آسمان عراق به پرواز درآمده اند. کامپيوتر گگارشات رسانه های گروهی، این هواپیماها سوخت را در اختیار پروازهای جنگی قرار خواهند داد. ظاهرا، این هواپیماهای سوخت رسان سوخت لازم را در اختیار هواپیماهای بمب افکن بی – 52 قرار داده اند که از پایگاه نظامی آمریکا در آلمان به سوی عراق به پرواز درآمده است. طی چند روز گذشته، هواپیماهای سوپیمان پیوسته، بر فراز آسمان عراق و در نزدیکی مرز با ایران در پرواز می باشند.

در روز 12 ماه دسامبر، در پنتاگون اعلام کرد که دو فروند هواپیمای بمب افکن بی – 52 تجسسی در منطقه خلیج فارس انجام شد. به گفته نظامیان آمریکایی، هدف از این پروازها، نمایش آمادگی آمریکا برای اجرای عملیات نظامی در هر لحظه لازم می باشد. بلیط گگارشات رسیده، بلیط های رادیو الکترونیک آمریکایی بر فراز خلیج فارس نیز به پرواز درآمده اند.

فعالیت های نظامی آمریکا در منطقه افزایش یافته است. در روز 22 ماه دسامبر، خبر رسید که زیر دریایی ارتش جورجیا و دو رزم ناو آمریکا وارد خلیج فارس شده اند. همزمان با آن، گروهک ضربت نیروی هوایی آمریکا نیز وارد اقیانوس هند شده است. آمریکایی حمایت می کنند. از جمله، می توان به ارسال زیر دریایی اسرائیلی به منطقه اشاره کرد.

در پی ترور محسن فخری، آمادگی نظامی در منطقه افزایش یافت. ایران، اسرائیل و آمریکا را در این ترور مقصر می داند و وعده انتقام گیری را داده است. چندی بعد، عملیاتی علیه سفارت آمریکا در بغداد و پایگاه های نظامی آمریکا در عراق صورت گرفت. به اعتقادات، خطر آغاز جنگ بسیار زیاد است و برای این منظور، تمامی مقدمات ارائه شده می باشد.

احتمال دارد كه آمريكا دست به حمله اي عليه پايگاه هاي كانال ايران در عراق و سوريه بزند و از اين طريق، بخواهد تا ايران را به پاسخ متقابل ناگزير بدهد. در حال حاضر، ایرانی ها به دنبال جنگ مخالف و از این رو، احتمال دارد، آمریکا به نحوی، ایران را مجبور به چنین کاری کند، مانند ترور دوباره یکی دیگر از مقامات رسمی کشور است.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما