یک بام و دو هوای معنوی در استقلال

[ad_1]

خبرورزشی: سرکوب استوری میلیچ توسط محمود فکری در آستانه دربی باعث نگرانی هواداران شده و واکنش هایی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

رهبران جدید لیگ سال جدید را با آفساید آغاز کردند. سرمربی آبی ها در اولین بازی سال، هروی میلیچ بازیکن کروات خود را از تمرین محروم کرد و پس از انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش پس از بازی با گل گهر، آن را به باشگاه لو داد! این اقدام گاز سخت در آستانه دربی باعث نگرانی هواداران و واکنش هایی در فضای مجازی شد.

هواداران استقلال می پرسند چرا طبق استوری های منتشر شده و در منطقه مجارستان هیچ واکنشی نسبت به پست اینستاگرامی فرشید باقری، بازیکنی که این روزها بعد از بازی با فولاد از فرم استقلال فاصله زیادی دارد، ندیده ایم؟! بازیکنی که مقصر اصلی تساوی و باخت به تیم نکونام بود اما رفتار درستی از سمت خود داشت و به نوعی هواداران را آزرده خاطر کرد!

میلیچ و دیابه دو بازیکن خارجی موفق دو فصل اخیر استقلال هستند که انصافا کمترین حاشیه ها را داشته اند اما گویا جایی در برنامه های محمود فکری ندارند و فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده اند. در مورد دیابت البته بیشتر به خاطر مصدومیت بود ولی آقای گل فصل قبل قبل از مصدومیت لیگتا هیچ وقت بازیکن ثابتی نبود!

این در شرایطی است که تلاش و هزینه زیادی برای استقلال این دو بازیکن انجام شد و آنها مطابق انتظار و حتی بیشتر از آن ظاهر شدند. گل زیبای میلیچ و سه امتیاز بالای لیگ کشورمان برای این خودروساز، نه تنها مشکل گل تیم فکری را در این بازی حل کرد، بلکه نشان از کیفیت بالای این بازیکن داشت. اما واکنش کادر فنی به این گل تبعیدش خوب بود.

فکری در بازی باگل گهر از دانشگر به جای نادری مصدوم استفاده کرد و میلیچ عصبانی شد اما این تصمیم دفاع چپ استقلال را به سوراخی عمیق تبدیل کرد و موقعیت های زیادی در همان منطقه روی دروازه استقلال بود و از حملات جان سالم به در بردند. فراموش نکنیم پنالتی که بر بازیکن حریف گرفته شد را دانشگر در همان فاصله گرفت!

فکری شاید فکر کند تیمش بدون مشکل در بالای جدول است اما همه می دانند فوتبالی که تیمش ارائه می دهد با استانداردهای معمولی و ایده آل هواداران فاصله زیادی دارد. او همچنان فاقد برنامه و تاکتیک مشخص برای ایجاد موقعیت و رسیدن به دروازه حریف است اما حضور بازیکنان خلاق توانسته این ضعف های شدید را حداقل در جمع بندی کادر فنی تا حدودی بپوشاند.

فکری با تمام تجربه ای که در طول بازی و مربیگری دارد ثابت کرده سرمربی بی تجربه ای است. او در اولین روز سال جدید می توانست به بازیکن خارجی تیمش احترام بگذارد و انگیزه خود را برای تمرین و رسیدن به جایگاه اصلی تقویت کند، اما متاسفانه با وجود مربیان خام و ناپخته ای مانند او، مشاوران باتجربه و پرتلاشی وجود ندارند. از سقوط او جلوگیری کنید تیم در حباب به حاشیه رفته است!

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما