بهترین بازیکن لیگ علیه استقلال؛ ۱۴ گل و پاس گل با سعید

[ad_1]

سعید صادقی با اثرگذاری روی 14 گل در لیگ بیست و یکم بهترین آمار را از آن خودش کرده است و باید در این هفته رو در روی استقلال قرار بگیرد روی استقلال قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به اوج خو،ا دس. 2 سوم از مسابقات برگزار می شود و در یک سوم باقیمانده قرار است تکلیف قهرمان، تیم هایی که سهمیه احتمالی آسیا را به دست می دهند و همچنین کاهش دهنده ها مشخص می شود.

بازیکنان نیز در این برهه زمانی به اوج آمادگی خود برای بدنی رسیده اند و می توانند بهترین بازدهی را برای تیم های خود داشته باشند. سعید صادقی نمونه بارز همین مسئله است.

یکی از معدود بازیکنانی که در این فصل نمایش بسیار خوبی داشته است. این بازیکن ساروی پیش از تعطیلات نیمفصل چهار گل زده و چهار پاس گل را به نام خود ثبت کرده بود، اما با شروع نیمفصل و در سه هفته دوم عملکرد خارقالعاده های داشته و با سه گل و سه پاس گلی که به خود اختصاص داده است حالا با مجموع هفت گل زده و هفت پاس گل و ه اثرگذاری روی 14 گل از گلهای تیمش در این فصل بهترین عملکرد را بین تمام بازیکنان لیگ بیست و یکم تا به اینجا داشته باشید.

صادقی، 2 سال پیش به گلگهر سیرجان پیوست تا از ابتدای لیگ بیستم با حضور امیر قلعه نویی شاگرد این حضور شناخته شده است. صادقی از همان ابتدا نمایش خوبی از خود بر جای و در پایان فصل با چهار گل و چهار پاس گل یکی از بهترین مهره های سیرجانی ها بود. او در این فصل تا به همینجا و در فاصله 10 هفته تا پایان پایان سه گل بیشتر به ثمر می رسد و سه پاس گل بیشتر هم همتیمی هایش ارسال می کند تا مشخص شود پیشرفت قابل مشاهده است.

بهترین بازیکن لیگ، علیه استقلال؛  ۱۴ گل و پاس گل با سعید

این بازیکن ساروی س از صنعت ساری در تیم های صبای قم، نیروی زمینی، مس کرمان، خونه به خونه، پیکان و پدیده بازی کرد. او زیر نظر رضا مهاجری و یحیی گلمحمدی در تیم مشهدی خودش را به اهالی فوتبال شناساند. بازیکنی ریزنقش و تکنیکی از سرعت بالایی که داشت و خیلی زود در ترکیب اصلی نماینده مشهد برای خود جایی دست و پا کرد.

این نمایش درخشان او را با مبلغ قابل توجهی به گل‌گهر می‌رساند. صادقی در فصل ابتدایی نیز به توجه باشگاه های ایران از جمله پرسپولیس، استقلال و سپاهان قرار گرفت، اما با وجود اصرارهای فراوانی که صورت گرفت و جدیتی که مخصوصا استقلال برای جذبش نشان داد با پیشنهاد جذابی که مدیران باشگاه گلگهر یک سال ارائه کردند. دیگر در کنار این تیم ماندن.

بهترین بازیکن لیگ، علیه استقلال؛  ۱۴ گل و پاس گل با سعید

امیر قلعه‌نویی چه کار خواهد کرد. این بازیکن در 27 سال آماده پوشیدن پیراهن تیم ملی است و در سال جام جهانی تمام تلاشش را می خواهم جستجو کنم تا نظر دراگان اسکوچیچ را به سمت خود جلب کند. او در این هفته باید رو در روی استقلال قرار بگیرد. جدالی جذاب که نتیجه‌اش می‌تواند در آینده لیگ هم باشد. احتمالا صادقی با توجه به اینکه در سمت چپ به میدان میرود باید در مقابل صالح حردانی قرار بگیرد. دوئلی بین ۲ بازیکن ریزنقش و سرعتی که بدون شک پرحادثه خواهد بود.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما