هرگز این کارها را با معده خالی انجام می دهد

[ad_1]

کارشناسان حوزه بهداشت می‌گویند صبح مکانیسم بدن کند، بنابراین بهتر است مواد غذایی مصرف شوند که سبک باشند یا هیچ تلاطمی داخل شکم ایجاد نمی‌کنند. برای این منظور هم باید بدانیم چه موادی را نباید صبح‌ها با معده خلمکری اری اری ار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از hidoctor، افراد زیادی دوست دارند روز خود را با یک فنجان قهوه یا چای داغ شروع کنند، بدون دانستن این واقعیت که ممکن است باعث اسیدیته شود. خوب بر اساس نتایج مطالعات این یک عادت است که باید آن را برای فردایی سالمتر تغییر داد.

بر اساس بیانات حوزه بهداشت در ساعات اولیه صبح مکانیسم بدن کند، بنابراین مواد غذایی سبک یا هیچ تلاطمی شکم ایجاد نمی کند مصرف شود. برای تحقق آن ابتدا باید مواردی را درک کنید که بهتر است صبح ها با معده خالی از مصرف آنها مصرف شود. سوخت سوخت در ساعات اولیه صبح می تواند به طرق مختلف روی بدن تاثیر بگذارد و همه این عواقب به رژیم غذایی نمی شود.

به گگارش تایمزسوفاندیا، برخی کارها را هرگگ نباید با معده خالی یا زمانی که مدتی غذا نخورده بود انجام داد:

هرگز داروهای ضد مصرف مصرف کنید

داروها به طور معمول نباید با معده خالی باشد. در صورت وجود توصیه های قبلی پزشکان با این موضوع، توصیه می کنند

هرگز نخوابید

بین آخرین وعده غذایی خود و زمان خواب باید دو تا سه ساعت فاصله داشته باشید، اما این معنی نیست که احساس گرسنگی را در حالت چرت زدن قرار دهید، اما می توانم قبل از خواب یک لیوان شیر یا یک عدد سیب میل کنید.

هرگز الکل مصرف نکنید

مصرف الکل به طور کلی آسیب و باید آن را به خاطر سلامتی خود در کنار گذر اما از آن بدتر نوشیدن الکل با معده خالی است، زیرا در است، موقع میزان ذذب الکل در بدن زیاد است در نتیجه بر قلب، قلب و کلیه ها تاثیر می گذارند.

هرگز تصمیمی نگیرید

تصمیم گیری با شکم خالی ممکن است عملکرد را تغییر دهد که بُردهای

هرگز تمرینات شدید انجام می دهد

ورزش با معده خالی ممکن است بر عملکرد شما تأثیر بگذارد به گونه ای که نمی توانید به بدن پتانسیل خود برسید، زیرا انرژی کمتری احساس می کند، بنابراین بهتر است قبل از رفتن به باشگاه میوه و آجیل بخورید.

هرگز بحث نکنید

هنگام عصبانیت ذهنیت درستی که می تواند با ذهن و قوه تفکر تداخل داشته باشد و باعث تشدید اوضاع شود.

هرگز جلوگیری کنید

اگر از نظر سوخترسانی به بدن کم کار می کنید نمی توانید را به بهترین ککل ممکن پیش ببرید.

هرگز مواد غذایی نخرید

خرید مواد غذایی با معده خالی یک اشتباه بزرگ است. این کار باعث خرید بیشتر از نیاز می شود و می بیند که در انتخاب میان وعده های ناسالم به جای مواد غذایی سالم نیز اشتباه میشوید. در نهایت مواد غذایی حاوی کربوهیدرات و قند بالا را انتخاب کنید.

هرگز آدامس نجوید

آیا در زمان جویدن آدامس مرتکب اشتباه می‌شوید؟ آیا آن را با معده خالی می‌جوید؟ اگر پس شما بله باید گفت این کار می تواند منجر به نتیجه در معده شود، بنابراین هرگگ آن را در این زمان بیش از 10 تا 15 دقیقه نجوید.

هرگز قهوه مصرف نکنید

نوشیدن قهوه با معده خالی توصیه نمی‌شود. این کار نه تنها باعث سوزش قلب می شود بلکه باعث بروز مشکلات ش1و، مشکلا، ڲۈر، و. اکثر افراد حتی بعد از نوشیدن یک فنجان قهوه صبحانه خود را حذف می کنند که این امر باعث تشدید شرایط می شود.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما